Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad siger i til dette

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Chaing mai
Tilmeldt 27. May 08
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 14:24 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror det kan blive rigtig godt har allerede fået en del nye kontakter her så det er jo godt

Mvh

Leo

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 14:38 | Låst

Personal-silver:

Jeg tror det kan blive rigtig godt har allerede fået en del nye kontakter her så det er jo godt

Amino er slet ikke værst, når det kommer til at skabe muligheder eller gode personlige relationer. Jeg har fået en del af sidstnævnte Smile

Tilmeldt 8. Feb 09
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 18:45 | Låst

sandfær-andersen:
Derudover er der nogle små sprogfejl – det var måske en idé at få en professionel på? Hvis ikke jeres budskab er udtrykt professionelt, opfattes I måske heller ikke sådan som afsender.

Er helt enig. Man kan have de bedste intentioner, men det er ikke altid nok, hvis man utilsigtet kommer til at fremstå som uprofessionel.

Held og lykke med projektet!

Og til sidst @ Desiree: Hvad er en Nappenål?! Følte mig overbevist om, at det var en stavefejl lavet med vilje - men nu blev jeg nysgerrig :)

Mvh,

Michael

Fra København K
Tilmeldt 20. Oct 08
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 19:56 | Låst

Nappenål uddeles disse dage istedet for en Hoplanål ;-)

Til det seriøse: Jeg er enig i at der mangler lidt korrektur og kan bare tilføje at I bør konsultere Ædelmetalkontrollen hos Forceinstituttet. Det er den instans der kontrollerer at det er lødige varer I handler med. Om det er Jer eller jeres kunder der skal registres hos dem er jeg ikke klar over, men lødighedsstempler er lovpligtige i DK

God fornøjelse. /Lone

Fra Chaing mai
Tilmeldt 27. May 08
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 03:13 | Låst

Vi får vores sølv tjekket her ude og de er med stæmpel 925

Mvh

Leo

Tilmeldt 12. May 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 00:15 | Låst

Tør man stole på det du skriver overhoved, for når jeg tænker på Siljebøl, især Natasja, så tænker jeg på billetbedrageri på nettet. Trist men sandt

Tilmeldt 23. Jul 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:12 | Låst

Hvad har du at erfaringer med denne Natasja Siljebøl ?? er lige blevet fuppet af hende for et par billetter. Har du/ved du om nogen har politi anmeldt hende ?

Tilmeldt 8. Feb 09
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 13:26 | Låst

Forstår ikke helt, hvorfor denne tråd skal omhandle en helt anden person, der deler efternavn med Leo? Hvis I vil politianmelde denne Natasja, så gør dog dette istedet for at angribe en person her på Amino, der efter al sandsynlighed ikke har nogen del i et eventuelt scam, I er blevet udsat for. Angry

@ Leo: Hvordan går det med projektet - og de flotte kjoler? Smile

Mvh,
Michael

Tilmeldt 12. May 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:09 | Låst

Ole kom med din mail så skal du få at vide alt hvad jeg ved om hende, jeg ved en del :-) Og det kommer politiet også til og hendes kommende arbejdsgivere. Hvis man googler hendes navn som du ahr gjort så vil nogle af de første resultater for fremtiden være BEDRAGER.

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)