Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino starter på Sales Camp - skal du være med ?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Rønnede
Tilmeldt 24. Jul 08
Indlæg ialt: 350
Fra  Altan-Inspiration - Fordi GRØNT er det nye SORT Skrevet kl. 07:39
Hvor mange stjerner giver du? :

I min tid som selvstændig med ansatte måtte jeg ofte krølle tæer - desværre både over mine egne sælgere, repræsentanter for både nuværende og potentielle leverandører - og såmænd også over de mange salgsbreve, der hver dag landede på mit skrivebord.

Den første gruppe kunne jeg arbejde med og motivere til at gribe tingene an på en professionel måde.

Den anden gruppe - repræsentanterne - gjorde simpelthen en forskel mellem, hvor ordrene blev lagt! Tankevækkende ikke? Vi taler i bedste fald om 7-cifrede omsætningstal. Og det her er en ganske almindelig butik - ikke et stort firma.

Den tredie gruppe - salgsbrevene - kom ofte fra nystartede firmaer. De dygtige skrev (eller fik skrevet) et fint brev efter AIDA modellen. Nogle få stykker fulgte op på det. De fleste gjorde ikke. En sjælden gang blev jeg overtalt til at holde et møde - og oftest var det ærlig talt ikke tiden værd. Præsentationen var usammenhængende/uforståelig og det efterladte materiale var af en sådan kaliber, at det oftest endte i papirkurven. Og det var uendeligt få, der gjorde sig den ulejlighed at følge op på mødet med en kort mail og et telefon-kald.

Dette er ikke skrevet for at nedgøre nogen - bestemt ikke. Det er blot ment som en illustration af, hvor hulans vigtigt det er, at arbejde med hele værdikæden. Og desværre også en beskrivelse af, hvad I er oppe mod. Hvor stor var mon min motivation til at bruge tid på endnu en iværksætter, når jeg først havde dannet mig et erfaringsgrundlag som ovenfor beskrevet?? Husk at beslutningstagere pr. definition er busy-busy people. Og I kommer enten for at skubbe en eksisterende leverandør ud. Eller for at sælge et helt nyt produkt ind. Ingen af delene vil normalt ligge superhøjt på prioriteringslisten, med mindre der er et akut problem i virksomheden.

Det gode er, at alle kan lære det. Selv Martin Thorborg Wink Der er en ret enkel fremgangsmåde, der skal suppleres med vedholdenhed og entusiasme. Og lærer man først salgets grund-idé, så bliver livet altså sjovere på så mange måder!

Gi' den gas derude!

De bedste hilsner

Lotte Andreasen

Salg er et håndværk - og det hjælper ikke at hoppe over, hvor gærdet er lavest!

Tilmeldt 8. Feb 09
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 01:10

Bah, jeg skulle da ha' set denne tråd for længe siden. Kan desværre ikke deltage i jeres møder, men følger lige tråden alligevel. Rigtig mange gode råd.

Mvh,

Michael

Fra København
Tilmeldt 20. Apr 09
Indlæg ialt: 60
Fra  Microlearn Skrevet kl. 22:04

Hej Aminoer

Så er det vist på tide, at jeg som en af folkene bag Amino Sales Camp kommer på banen.

Kunne det være relevant for dig at komme på Amino Sales Camp? Tjaaaaa... det er kun dig selv som kan svare! Kan du svare ja til bare en af følgende spørgsmål - så er det nu at du skal handle proaktivt og komme igang med salget!

Spørgsmål

Ved du godt, at du bør sælge hver dag, men alligevel er det altid det, du ikke når, når dagen er omme?

E
r du utilpas ved salg som disciplin og venter i det skjulte på, at folk derude opdager, hvor fantastisk du eller dit produkt er?

Er dit salg ustruktureret og består primært af sporadiske opkald til visitkort fra lommen og en idé til en mulig kunde fra tid til anden?

O
plever du ofte, at folk viser stor interesse for dit produkt eller ydelse, men alligevel får du ikke lukket salget?

Er du også god til at sælge andres produkter, men kan ikke sælge dig selv?

Har du deltaget på utallige salgskurser, været motiveret i 14 dage, hvorefter hverdagen har taget over og du langsomt glemmer alle de fine salgsteknikker og inspirationen igen?

Har du flere gange overvejet den lette udvej, nemlig at hyre et telemarketingsbureau, selv om du godt ved, at du er den eneste, der kan sælge dit produkt, så godt som dig?

Bilder du også dig selv ind, at hvis du bare havde råd til en mødebooker, som kunne skabe den første kontakt, så kan du sagtens lukke salget face to face?

Kan du svare ja til bare ét af ovenstående spørgsmål, så er Amino sales Academy din løsning.

Når vi hos Salgstrænerne lever vi efter devisen om at ”træning gør mester”; det kræver vedvarende fokus og handling over en længere periode for at undervisning resulterer i læring og inspiration resulterer i målbar succes.

Derfor kører Salgstrænerne forløbet ”Sales Academy” 1 dag om ugen, 3-4 gange om måneden, 12 måneder om året.

Hvad end du sælger et produkt eller en ydelse, om du er vant til salg eller frygter det, så kræver et øget salg, at du strukturerer dit salg og rent faktisk bruger tid på det.

Det kan Salgstrænerne hjælpe dig med Amino Sales Academy.

Du får

Struktureret dit salg og sat tid af til det, så du resten af ugen kan koncentrere dig om alle de andre dele af din selvstændige virksomhed.

Afprøvet det lærte i telefonen med det samme, så du kan konstatere, hvordan værktøjerne fungerer for dig.

Støtte, motivation og input, så du øger dit salg og oplever vækst i din selvstændige virksomhed.

Nye værktøjer til salg som disciplin, men også til dig som sælger af dit unikke produkt.

Personlighedstest og individuel coaching.

OG lad os så lige få nedlagt myten "jeg kan ikke sælge" / "jeg er ikke sælger typen"- lad os sammenligne det med at små børn efter at have prøvet igen igen og igen at rejse sig op og gå besluttede sig for "jeg kan ikke gå" / "jeg er ikke gå typen" - det ville være en sjov verden vi levede i så:-)

Vi starter første hold op den 5. maj så det er om at komme op ad sofaen og komme igang med salget nu! Ring til mig for mere information og lad os få den sludder om, hvordan dig og din forretning kan kickstarte salget allerede fra imorgen!

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)