jeg hjælper lidt til som frivillig, ulønnet sparringspartner for projekt-koordinatoren i et tiltrængt kvarter-løft for et område med almennyttigt, socialt bolig-byggeri - til dette projekt er der - indtil nu - lavet en simpel, basal hjemmeside - som ikke kan blive ved med at opfylde ønsker og behov for funktionalitet - se www.projekthojvang.dk - og, som et af de meget påtrængende ønsker til hjemmesiden er behovet for nemt at kunne vedligeholde mailing-lister, og at kunne effektivisere udsendelse af nyhedsbreve og information til udvalgte målgrupper, dvs. kommune, journalister, offentlige myndigheder, beboere mv. - er stødt på nogle kommercielle services til e-mail marketing, men pris-modellerne på nogle af disse nærmer sig det flabede, så disse ikke udgør en realistisk mulighed til dette formål - så, skulle du have nogle erfaringer med anvendelige web-components der kan opfylde disse formål, så hører jeg meget gerne om dine erfaringer, og anbefalinger - og, også gerne hvis der er noget du vil fraråde ... hilsner dann s. ps: skulle du have kendskab til et basalt CMS der også indeholder mulighed for communities, kalender/booking og andre nyttige funktioner, så vil det også være af interesse - fordi, der muligvis ligger en major make-over foran for dette web-site |
Hej,
Jeg har før brugt et gratis nyhedsbrevssystem. Det er langt fra så avanceret eller smart som de kommercielle nyhedsbrevssystemer, men det klarer opgaven udmærket. Lige nu kan jeg ikke huske hvad det hedder, men jeg undersøger lige sagen.
Mht. CMS, så kan du kigge nærmere på Drupal eller Joomla, som jeg tror vil opfylde dine ønsker.
Du er naturligvis også velkommen til at kontakte mig for rådgivning eller hjælp til hjemmesiden.
EDIT: Af de gratis nyhedsbrevssystemer (udover sponsorerede fra ebrev.info) kan du prøve phplist og phpledmailer