Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søges : E-mail Newsletter Component - til non-profit web-site

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Jan 06
Indlæg ialt: 288
Fra  www.hypersynectics.com Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg hjælper lidt til som frivillig, ulønnet sparringspartner for projekt-koordinatoren i et tiltrængt kvarter-løft for et område med almennyttigt, socialt bolig-byggeri

- til dette projekt er der - indtil nu - lavet en simpel, basal hjemmeside - som ikke kan blive ved med at opfylde ønsker og behov for funktionalitet - se www.projekthojvang.dk

- og, som et af de meget påtrængende ønsker til hjemmesiden er behovet for nemt at kunne vedligeholde mailing-lister, og at kunne effektivisere udsendelse af nyhedsbreve og information til udvalgte målgrupper, dvs. kommune, journalister, offentlige myndigheder, beboere mv.

- er stødt på nogle kommercielle services til e-mail marketing, men pris-modellerne på nogle af disse nærmer sig det flabede, så disse ikke udgør en realistisk mulighed til dette formål

- så, skulle du have nogle erfaringer med anvendelige web-components der kan opfylde disse formål, så hører jeg meget gerne om dine erfaringer, og anbefalinger - og, også gerne hvis der er noget du vil fraråde ...

hilsner

dann s.

ps: skulle du have kendskab til et basalt CMS der også indeholder mulighed for communities, kalender/booking og andre nyttige funktioner, så vil det også være af interesse - fordi, der muligvis ligger en major make-over foran for dette web-site

Tilmeldt 20. Dec 08
Indlæg ialt: 249
Skrevet kl. 10:28

Hej,

Jeg har før brugt et gratis nyhedsbrevssystem. Det er langt fra så avanceret eller smart som de kommercielle nyhedsbrevssystemer, men det klarer opgaven udmærket. Lige nu kan jeg ikke huske hvad det hedder, men jeg undersøger lige sagen.

Mht. CMS, så kan du kigge nærmere på Drupal eller Joomla, som jeg tror vil opfylde dine ønsker.

Du er naturligvis også velkommen til at kontakte mig for rådgivning eller hjælp til hjemmesiden.

EDIT: Af de gratis nyhedsbrevssystemer (udover sponsorerede fra ebrev.info) kan du prøve phplist og phpledmailer

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 10:43

Hej Dann,

Der er et par gæve Aminoer der står bag systemet www.ebrev.info. Prøv at se nærmere på det - Jeg ved ikke om det dækker alle dine behov, men det fungerer altså ret smart.

Såvidt jeg husker er der også en funktion, hvor man kan få reklamer i bunden, så man kan udsende det ganske gratis.

God fornøjelse:-)

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 9. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Fra  Søgemedier A/S Skrevet kl. 11:18

Nikolaj Astrup Madsen:

Hej Dann,

Der er et par gæve Aminoer der står bag systemet www.ebrev.info. Prøv at se nærmere på det - Jeg ved ikke om det dækker alle dine behov, men det fungerer altså ret smart.

Såvidt jeg husker er der også en funktion, hvor man kan få reklamer i bunden, så man kan udsende det ganske gratis.

God fornøjelse:-)

Nemlig, de har en sponsoreret funktion, som indsætter reklamer i bunden af dine e-breve.

Kan kun anbefale ebrev.info, selvom det dog er liiidt langhåret at administrere og opbygge nyhedsbrevene.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Jan 06
Fra  www.hypersynectics.com Skrevet kl. 23:39

hi guys

- thanx, og tak for hurtig, og kvalificeret respons - ... som altid :-), her på amino

- jeg kigger nærmere på mulighederne

enjoy, at maximum

dann s.

Fra Alken
Tilmeldt 8. Apr 08
Indlæg ialt: 280
Fra  frontGATE Skrevet kl. 00:55

ebrev.info ser virkeligt spændende ud, jeg vil selv tjekke dette.
Når du evt. kommer længere er du velkommen til at kontakte mig, vi har basalt CMS som kan en del, og det lader til at ebrev fint kan integreres med hvad som helst.
Så det ville sikkert være et godt valg at starte ud med.

http://jan-mikael-granner.dk

Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Jan 06
Fra  www.hypersynectics.com Skrevet kl. 07:46

hej jan

- hvor kan man se mere om dit basale cms ?

- og, ellers - har taget et kig forbi ´Sprout´ - ... det er eddermam´e coOol ... !!

- er du ophavsmand til dette ?

dann s.

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 11:11

Tak for de fine anbefalinger. :)

Husk, at vi giver 5.000 B-frimærker til Amino'er, der skriver deres brugernavn i forbindelse med oprettelsen. 5.000 frimærker er 5.000 mails, så har man en mindre liste, kan de dække forbruget et godt stykke frem i tiden. :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)