Et hurtigt tip, FInd andet end scannet. SKal du ahve et lukket system så prøv dandomain.dk, er selv under flytning til dem og det hele er par tip top hvad support og hjælpsom angår, hvor man ved scannet får en dårlig service.
Der er mange som arbejder i Opensource webshops som du også kunne overveje, det giver lidt mere flexibilitet end dandomain og scannet og til en billige penge.
Jeg er nu ikke imponeret over "designet", egentlig udebliver designet efter min mening, men sådan er vi jo så forskellige.
At man ikke kan se menuen på forsiden, er i mine øjne en kæmpe fejl, og jeg tvivler på at det ikke er skidt for konverteringen. Men man kan jo tage fejl.
Jeg har luret lidt på kildekoden (er dog ikke super ekspert) og kan ihvertfald se, at de bruger dandomain til deres nyhedsbrev, og det skulle ikke undre mig, at shoppen var lavet i dandomain. Det er dog ikke helst standard, så vil nok kræve lidt benarbejde eller hjælp fra en ekspert i dandomain shops, at lave noget lignende.
Jeg er nu ikke imponeret over "designet", egentlig udebliver designet efter min mening, men sådan er vi jo så forskellige.
At man ikke kan se menuen på forsiden, er i mine øjne en kæmpe fejl, og jeg tvivler på at det ikke er skidt for konverteringen. Men man kan jo tage fejl.
Jeg har luret lidt på kildekoden (er dog ikke super ekspert) og kan ihvertfald se, at de bruger dandomain til deres nyhedsbrev, og det skulle ikke undre mig, at shoppen var lavet i dandomain. Det er dog ikke helst standard, så vil nok kræve lidt benarbejde eller hjælp fra en ekspert i dandomain shops, at lave noget lignende.
Vi sælger færdige professionelle shop løsninger inkl. ALT! Unikt design, betalingsløsning og hosting i et år for en fast lav pris på 9.995 inkl moms. Hvis du er hurtig har vi også et rigtigt godt Amino tilbud hvor du sparer 40%
ville gerne høre jeres vudering, tror i denne webshop er designet af en professionel webdesigner eller er det en site som kunne være en skabelon
Nu behøver det ene ikke nødvendigvis at udelukke det andet, men denne shop er (så vidt jeg kan se) en DanDomain løsning, og jeg syntes at kunne genkende deres skabeloner - så det er en skabelonløsning.
Du kan næsten også selv se det, hvis du viser kilden til siden. Siden er sat op ved hjælp af tabeller - det er bestemt ikke noget en ordentlig designer vil gøre brug af