Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner søges til affiliate marketing forum

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har et forum for affiliate marketing og kunne godt tænke mig at få noget frisk blod og ideer med på holdet som pt kun består af mig. Som partner vil du får 50% ejerskab af forumet!

Mit krav til dig er at du har arbejdet med affiliate marketing enten som affiliate, annoncør eller som netværk. Du behøver ikke at have flere års erfaring, men du skal have en lyst til at skrive om affiliate marketing, adwords og lave guides til hvordan man kommer i gang.

Forum og Wiki er bygget i Joomla og bloggen er lavet i wordpress. Så hvis du kender til dette er det et plus, men ikke noget krav.

Smid mig en mail eller pm om hvorfor jeg skulle vælge dig som partner.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 21:45

Problemet er jo man måske ikke helt har så meget lyst til at udbrede ens viden i et lille land som Danmark, folk skulle jo nødig tage ens indkomst ;) - Men det er måske en lidt parnoid egoistisk tankegang! Omvendt så kunne det være rart at dele tanker og ideer med andre, og gøre hinanden klogere.. 

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:04

verdens rigeste mand:

Problemet er jo man måske ikke helt har så meget lyst til at udbrede ens viden i et lille land som Danmark, folk skulle jo nødig tage ens indkomst ;) - Men det er måske en lidt parnoid egoistisk tankegang! Omvendt så kunne det være rart at dele tanker og ideer med andre, og gøre hinanden klogere..

Det er jo ikke sådan at du skal give information om præsis hvilke søgeord du bruger på en kampange på google eller hvad du skriver i dine tekster på Facebook.

Ellers vil jeg mene at man kan finde meget information på engelsk og her er der nogle rigtige gode blogs som fortæller det meste som man skal vide som affiliate.

Men hvordan lærte du det selv, kom det ud af det blå eller læste du noget på en blog?

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 14:16

Det var nu mest ment som måske en lille forklaring på -  hvordan det er lidt svært at skabe liv i et dansk forum om emnet.

Folk er nok lidt nærrige med at dele viden, især når vi ikke lever i verdens største land! Desuden så kigger de fleste nok bare på engelske forums hvis det er. Jeg var mere tændt på ideen om et forum, hvis det var lukket og begrænset til en lille gruppe af folk som lever af Affiliate marketing.. Men som mangler lidt sparring med andre.

Personligt så har jeg læst mig frem til lidt, og så ellers bare prøvet mig frem.. igen og igen... Og så grædt en del..! 

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)