Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktion af t shirt til mindre web shop

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Jan 08
Indlæg ialt: 324
Fra  esbjerglive.dk Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan prøve at kontake Sportigan Promotion i Esbjerg. Jeg har brugt dem flere gange, de er rigtig dygtige.

Sportigan Promotion, Stenhuggervej 20, 6710 Esbjerg, 75 13 81 81

www.sportpromotion.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:03

Har i regnet på om det er rentabel for jer at producere t-shirts i så små mængder?

Det koster jo både for

1. t-shirt
  2. print
  3. nakkelabel
  4. opsætning af webshop
  5. webshop omk
  6. reklame
  7. fragt
  8. evt. reklamationer
  9. +den tid i smider i projektet.

og hvis vi kun snakker om at i kun skal have produceret 50-100 stk t-shirts.

dvs. en omsætning på 15-30.000 kr når de er solgt, så er der immervæk ikke meget tilbage når regningerne og alle de andre omkostninger der er. Og  slet ikke hvis i er to om at dele pengene.

Har i overvejet om i adskiller jer nok til at folk vil finde jeres "mærke" interessante.?

Jeg vil også sige at hvis skal have lavet så små mængder, overvej om det er nødvendigt i første omgang med nakke label, da det kun vil forstørre jeres omkostning.

Og har i udelukkende interesse i at sælge det fra jeres egen webshop? eller vil i ud og ligge i forskellige butikker?

Hvis i vil ud og ligge i nogle fede butikker, skal i ikke regne med den vilde opbakning med mindre det er noget helt vildt revolutinerende. Derfor bliver i nød til at tilbyde noget attraktivt, så som at lade butikkerne få varerne i kommision (dvs. at i først får jeres penge, når varerne er solgt i butikken), dette er en god måde at komme igang med at få stablet nogle kontakter på benene., Og hvis butikken har solgt jeres produkter godt, vil de helt sikkert bestille mere!!

Tilmeldt 8. Feb 09
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 23:35

Hej Morten,

Hvis du stadig leder må du gerne kontakte mig.

Mvh,

Michael

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 09:34

Hej

Jeg tror nakkelabelen er det der kommer til at koste, når I skal have lavet t-shirts, men jeg har tidligere set bluser uden nakkelabel, hvor der bare var broderet, eller trykt info på, det er nok billigere end at skulle have syet mærker i.

mvh Thomas

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15082
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 03:33

Lars Mathiesen

Hvis der kun laves 50-100 stk af en tshirt og designet er iorden, kan en pris over 300 kr nemt opnås... Se eksempelvis Ed Hardy som er ved at blive rigtig moderne i DK langt om længe. De koster fra 500-1200 kr stk og sælger som varmt brød.

Så med kun 50-100 stk producerede og med det rette design kan en salgspris på 500 kr pr tee sagtens opnås. Men det kræver et fedt design uden tvivl!!!

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15082
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 03:33

Reklameshoppen.dk

Nakkelables kan produceres i DK for omkring 2-3 kr så det er nok ik dem der vælter budgettet ;D

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Skrevet kl. 11:01

Fashion-Seller:

Reklameshoppen.dk

Nakkelables kan produceres i DK for omkring 2-3 kr så det er nok ik dem der vælter budgettet ;D

ok, jeg har ikke set nogen der leverede t-shirts med egen nakke labe. for 2-3 kr. ekstra, ved kun 50-100 stk...... selve labelen er selvfølgelig bare et stykke stof med tryk/brodering.

Hvem kan forresten lave det til den pris?

mvh Thomas

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 12:12

Hej

Jeg laver alle typer tryk og har næsten alle de store Profiltøj mærker i huset. Vores priser er ikke DK billigeste men nu har vi levet af dette i 33 år og det er forbi vi er rigtig gode til det vi laver. Men send mig en mail så finder vi ud af det. opstart til tryk i en farve til aminoér GRATIS håber dette er billigt nok Smile

Tilmeldt 16. Jul 07
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 10:28

Nu skriver du at i ikke er DK billigste men på jeres hjemmeside skriver i således :

Ring for Danmarks billigste og bedste pris

Desuden undrer det mig at jeg ikke kan finde en prisliste på jeres hjemmeside. En opstart koster normalt 200kr det ville måske være ret væsenligt at skrive i dit tilbud.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Skrevet kl. 12:30

Playdk:

Nu skriver du at i ikke er DK billigste men på jeres hjemmeside skriver i således :

Ring for Danmarks billigste og bedste pris

Desuden undrer det mig at jeg ikke kan finde en prisliste på jeres hjemmeside. En opstart koster normalt 200kr det ville måske være ret væsenligt at skrive i dit tilbud.

Jeg undrer mig  bare over forskellen på billigste og bedste pris ???? Cool

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)