Hej med jer. Måske er der nogen af jer, der kan bruge et sommerhus mere end vi selv gør. Vi bruger det næsten ikke, så nu er det nærmest blevet til en dårlig samvittighed, at det skal tilses, og græsset skal slås. Her er lidt info: Da vi købte grunden med hus så regnskab nogenlunde sådan ud: Grund med gammelt hus kr. 525.000.- Vi har lige fået den off. ejendomvurdering, den siger 2 mill. Jeg kan ikke finde ud af at sætte billeder ind her, men hvis der skulle være nogen, der kunne tænke sig at se nogle billeder, så send mig en mail på holger@jewels.dk, eller ring på 4025 6769 Grunden til at jeg siger giv et bud, er at jeg ikke ved hvad et hus skal koste midt i en finanskrise. Men se på regnstykket, og værd realistisk, hvad du selv ville sælge til hvis situationen var omvendt. Jeg skal ikke tjene på dette salg, men omvendt er der også en grænse, hvor det bedre kan betale sig at lade det ligge til bedre tider. Dette er en bedre og sikre måde at lave en investering på fremfor værdipapirer, og så kan du ovenikøbet have glæde af det imens, Bjerge Strand er et fedt sted, hvis du ikke kender det. Bedste hilsner |
smid en mail til morten@improved.dk