Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv et bud på vores sommerhus...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. Jan 07
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer.

Måske er der nogen af jer, der kan bruge et sommerhus mere end vi selv gør. Vi bruger det næsten ikke, så nu er det nærmest blevet til en dårlig samvittighed, at det skal tilses, og græsset skal slås.

Her er lidt info:
Huset ligger ved Bjerge Strand på Vestsjælland. Det er et EBK Lyngholm 80 hus, som vi fik bygget 2006. Grunden er på 1200 kvm, beliggende ud til fredede marker (frit udsyn ca 3-500 meter) Der er 10 min gåtur til en rigtig lækker strand, og området byder på mange ting så som mark, eng skov, klint, å vand, campingplads isbar osv.

Da vi købte grunden med hus så regnskab nogenlunde sådan ud:

Grund med gammelt hus kr. 525.000.-
Nedrivning af hus kr. 50.000.-
Nyt hus ca. 1 mill.
Genetablering  ag grund efter maskiner kr. ca 50.000.-
Møbler og indhold ca. kr. 80.000.-

Vi har lige fået den off. ejendomvurdering,  den siger 2 mill.

Jeg kan ikke finde ud af at sætte billeder ind her, men hvis der skulle være nogen, der kunne tænke sig at se nogle billeder, så send mig en mail på holger@jewels.dk, eller ring på 4025 6769

Grunden til at jeg siger giv et bud, er at jeg ikke ved hvad et hus skal koste midt i en finanskrise. Men se på regnstykket, og værd realistisk, hvad du selv ville sælge til hvis situationen var omvendt. Jeg skal ikke tjene på dette salg, men omvendt  er der også en grænse, hvor det bedre kan betale sig at lade det ligge til bedre tider.

Dette er en bedre og sikre måde at lave en investering på fremfor værdipapirer, og så kan du ovenikøbet have glæde af det imens,Smile

Bjerge Strand er et fedt sted, hvis du ikke kender det. 

Bedste hilsner 
Holger 

Tilmeldt 29. Nov 06
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 20:11
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. Jan 07
Skrevet kl. 21:06

Tak. 

Er sendt afsted. Hilsen Holger

Fra Aars
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:01

Hej Holger,

Jeg har min egen mæglerbutik, og vil gerne hjælpe dig med at få reklameret lidt bredere med dit sommerhus.  Behøver ikke at koste en hel masse, og hvis du er så heldig at finde den rette køber kan jeg derudover hjælpe dig med alt papirarbejdet.

send mig en mail til mail@js-ejendomme.dk med lidt mere info..

Hilsen,

Jeanette

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. Jan 07
Skrevet kl. 10:42

Hej Jeanette.

Tak for dit indlæg. Jeg tror jeg vil springe over dit tilbud i første omgang. Jeg har snakket med et par ejendomsmæglere i området, og de virke trætte, synes jeg. Og hvis de gør det, må det vel være fordi at de forskellige emner drukner i deres ejet mediamarked.

Jeg har valgt denne form, så folk selv kan give en indikation på hvad de synes sådan et fedt hus skal koste. Her er der nemlig en mulighed for at lave en god og langsigtet handel.

Hvis jeg skal have huset liggende i f.eks 2 år mere koster det mig x antal kroner. Så ved en hurtig handel her og nu, kan det være til glæde for begge parter.

Så til jer andre, der har investeringspenge i lommen, som de kunne tænke sig at skyde i ejendomme. Prøv mig !!!

God søndag
Holger 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)