Som overskriften antyder, mangler jeg nogle super flotte holdere til mit snareligt kommende magasin. Ordren blir på omkring 650 stk, så en god pris er må gerne tilknyttes. De må gerne skille sig ud, og være super flotte. Skriv endelig hvis du kan klare sådan en opgave, eller kender en der kan.
Almindelige holdere er jo typisk i klar akryl. eller i meget tykt pap, med tryk.
Umiddelbart var det også klar plast jeg havde i tankerne, og så med en bred kant foran hvor man evt. kunne sætte et klistermærke med vores firma logo osv.
[Umiddelbart var det også klar plast jeg havde i tankerne, og så med en bred kant foran hvor man evt. kunne sætte et klistermærke med vores firma logo osv.
Vh Martin
Hvorfor ikke få lavet et silketryk, det ser meget pænere ud. Jeg selv trykker ekstrem meget på klar plast (Akryl). For et firma, der laver Akryl displays.
Fordelen ved det, er at man kan afspritte displayne, og bruge de gængse rengørings midler, eller stoppe dem i en opvasker hvis det skulle være det. Og så holder det bedre i fx fugtige miljøer.
Forskellen er at der skal lidt mere produktions forberedelse til, da pladerne skal trykkes før de bukkes eller limes sammen. Men det kender de gængse display producenter alt til.
Og pris mæssigt, så er det godt nok dyre end et klistermærke. Men salgs værdien er tilgengæld meget større.
Det vil jeg give dig helt helt ret i Kenneth, det er da meget pænere. Kn du evt. sende et billede af en med silketryk? Hvor mange magasiner kan de indeholde? (ca)? Hvad ligger Ca. prisen på?
Nu laver jeg dem ikke, og det firma, som jeg trykker for, laver dem udfra kunde tegninger. Det er lige fra de slik automater, mad blanderselv slik , med tryk på låget, over akryl skilte til fx smykker, til store udstillings displays til parfumer. Men hvis du har en ide, om hvordan det skal se ud, en skitse, så kan jeg hente et tilbud hjem.
Men der findes mange firma'er der har nogle stangvarer. Så det er bare og google, og hvert af disse firma'er arbejder gerne sammen med et trykkeri.