Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor søges til web/telefon projekt

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nu i nogle måneder gået og forfinet et koncept sammen med vores kompetente udvikler angående et telefonsystem.

Vi har alle resourcer til udvikling og drift samt salg og markedsføring af systemet, vi mangler dog kapital til at komme i gang på. Der vil være tale om en mindre invistering (150t til 200t). Ved invistering gives andel af selvskabet som oprettets til formålet.

Vi har stor erfaring med såvel web- som telefon-udvikling og har kompetente medarbejdere der sidder på spring til at komme i gang med projektet.

Jeg vil rigtig gerne fortælle mere om projektet, så hvis det kunne være i din interesse at invistere i denne type projekt vil jeg meget gerne i kontakt med dig, jeg kan fanges på 30233707 eller ns@futureconcept.dk.

Jeg fremlægger gerne konceptet i vores lokaler i Mejlgade, Århus eller ude ved dig.

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Fra  Firmafon Skrevet kl. 12:16

Jeg ved godt at folk passer godt på kistebunden, men er der slet ikke nogle herinde der kunne være intresseret i at høre mere om vores ide og udførelse?

Tilmeldt 16. Nov 08
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 12:22

Hvor stor er andelen?

Har i en forretningsplan?

Hvad har i af forventninger?

Der mangler fakta..

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Fra  Firmafon Skrevet kl. 12:24

Andelen er til forhandling

Forretningsplan, nej, men projektplan ja

Forventningerne er gode, men som skrevet vil jeg gerne give meget mere info på telefon eller mail.

Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 01:04
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)