Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affilliate - bliver man snydt?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frank

Jeg har ikke en fuld liste over Norge og Sverige, men jeg vil tilføje dem jeg kender over de næste par dage.

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 03:55

Frank Castella Agner:

Tak for listen, har du evt. liste til lignende nætværk i Norge og Sverige, eller evt. hvor man kan finde dem...

Jeg har lavet en mindre liste over affiliatenetværk i udlandet, hvor der også er nogle i Sverige og Norge.

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:49

Hej

Ved godt at det er et gammelt indlæg, men det er stadig aktuelt. Har indenfor det sidste halve år, oplevet tre gange hvor leads fra familiemedlemmer ikke er blevet registreret. Nogle af dem er dog fikset, men tænker bare hvor mange leads der ikke bliver registreret fra andre besøgende, som man jo ikke hører fra om de har købt noget gennem dit link eller ej?

Hilsen Thomas

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:56

Det er vel en tillidssag. Som der også bliver nævnt i tråden, så end odre nr. + hvilken kampagne til netværket, så kan de undersøge om der er gået noget galt. Jeg oplever ca 1 gang om året tracking problemer på en kampagn. Eller det vil faktisk sige, jeg får en mail fra mit netværk, som så fortæller mig de har indsæt X leads på min konto i dag som kompensation, da der har været tracking problemer.

Hvordan de udregner kompensationen har jeg spurgt ind til flere gange, fordi de benytter i hvert fald ikke min statisik som grundlag. Svaret har været at det er det, mediebureauet er villige til at give... Pointen er det kan godt betale sig, at kigge ens statistik igennem  for uregelmæssigheder. 

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)