Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betalingsløsninger

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Jan 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vi skal have en payment gateway til vores nye webshop og jeg har kigget på: DIBS, Dandomain og PBS (altså deres betalingsmodul).

Dandomain virker god på prisen, men hvad kan anbefales og er der skulte omkostninger i for hold til især DIBS som jeg ikke lige ser?

DIBS er meget kendt, men betyder det noget for kunden? (De har alle samme security rating som jeg kan se)

Vi vil nødig bare betale ekstra for DIBS navnet, men får man reelt noget for pengene er det jo en anden sag, hvad er jeres erfaring, for min lommeregner er ved at køre varm??

Med venlig hilsen

Trine

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Trine

Jeg bruger selv ePay og har også lavet noget med Dibs for kunder. Min mening er at gateway har ingen betydning hvis du ikke har de store krav. 

Jeg tog ePay fordi de er billige og der er ikke ekstra gebyrer med "i købet". 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har haft stor erfaring med DIBS og jeg føler at de hviler på lauerbærene. De er simpelthen for dyre til dags danmark. For lidt stabilitet. Jeg har tit oplevet at de var nede.

Jeg har lige implementeret Epay på et site og jeg er overrasket over hvor smertefrit det har været. Jeg var lidt skeptisk ved den billige pris, men produktet er godt og meget mere til.
Administrationssystemet er cool. Man kan køre produktion og test ved siden af hinanden.
Integrationen er nem og de har meget dokumentation.
Det bedste var hele forløbet indtil implementeringen var færdig. Deres medarbejdere var virleligt gode til at hjælpe og sørge for at man altid havde styr på tingene. Intil videre kan jeg kun sige det bedste om dem. Og jeg har svært ved at anbefale folk. 

Fra Århus
Tilmeldt 27. Feb 09
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Trine

Jeg har brugt quickpay.dk til de sidste 4 løsninger jeg har lavet. Det fungere uden problemer og er efter min mening godt.

Du har i deres løsning mulighed for at smide alle de variabler ind i gatewayen som du har lyst til er ikke sikker på at alle gateways supporter det.

Det eneste minus er at de ikke tager mod telefonisk support så hvis du er i tvivl om noget skal du skrive til dem.

 

Fra København
Tilmeldt 10. Sep 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi gør brug af DIBS - Men de har ofte problemer, der går på deres stabilitet.

Så jeg ville prøve et alternativt.

Sidste år lavede de en kæmpe fejl. Se http://www.fdih.net/nyheder/serverskift-hos-dibs-rammer-netbutikker-haardt.aspx

/Caspar

 

Tilmeldt 7. Jan 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 04:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarene, jeg vil klart kigge mere på bla epay som jeg ikke havde oftret meget tid på....

Er der nogen af jer der har erfaring med Dandomains løsning?

Trine

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 07:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Trine.

Jeg har desværre ingen erfaring med Dandomain, men kan klart anbefale ePay.

Super smertefrit at opsætte, kanon support, god dokumentation.

Jeg har også arbejdet med wannafinds betalingsgateway - den virker også OK.

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 07:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville også lige give min anbefaling til E-pay, super produkt, support og dokumentation. Bruger dem til alle vores egenproduceret systemer smat kunder (hvis de ikke allerede har en anden leverandør)

Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 08:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Støtter også op om Wannafinds gateway, et stykke solidt håndværk med den nødvendige dokumenation. Ikke fordi det adskiller sig fra andre, men efter 5 år har jeg stadigvæk første problem til gode :)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)