Hvordan kobler jeg mySQL og eksisterende hjemmeside?
Fra Hillerød
Tilmeldt 21. Sep 07
Jeg har en simpel html-hjemmeside med mange arbejdstimer, som jeg nødig skrotter. Jeg vil gerne have siden til at trække oplysninger fra en helt ordinær database a la mySQL .
Data skal føde en slags varekatalog, hvor man kan søge på farve, størrelse, type osv.
Giver du et hint eller eller et link ?
Svar
Fra Århus
Tilmeldt 27. Feb 09
Stener
Skrevet
22-04-2009 kl. 08:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hej Appledash
Hvor meget ved du om opbygning af databaser og hvilket programmeringssprog havde du tænkt dig at bruge php asp asp,net?
Svar
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Giver du et hint eller eller et link?
Jada :)
http://www.phpartikler.dk/artikler/begynder1.php
Svar
Fra Hillerød
Tilmeldt 21. Sep 07
Ved stort set intet, men har før prøvet kombinationen PHP og SQL med held. Men i færdig opsætning
Svar
Fra København
Tilmeldt 8. Aug 08
Brian Jørgensen
Skrevet
22-04-2009 kl. 22:18
Svar
Hvis det er en simpel HTML side, var det måske en idé at lægge indholdet over i et CMS .
Mvh Brian
Svar
Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk
Fra Hillerød
Tilmeldt 21. Sep 07
Super link. Mange tak. Dejligt med reaktioner. Vil jeg snart prøve igen :-)
Kan man lægge et CMS skrevet i PHP som second domæne (som en mappe i rodstrukturen) til et site, hvor primærdomænet er html/xml?
Svar
Fra København
Tilmeldt 8. Aug 08
Brian Jørgensen
Skrevet
22-04-2009 kl. 23:06
Svar
Du kan f.eks. have din HTML side på website .dk og så have et CMS på cms.website.dk Så ja, hvis det var det du mente?
Mvh Brian
Svar
Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk
Fra Hillerød
Tilmeldt 21. Sep 07
@brian. Mange tak, det vil jeg straks prøve.
Svar
Fra København
Tilmeldt 8. Aug 08
Brian Jørgensen
Skrevet
22-04-2009 kl. 23:21
Svar
No problem.
Hvilket CMS bliver det? Du kan evt. overveje Joomla .
Svar