Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksætteri generelt

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Iværksætteri ER en uddannelse. Uddannelse handler jo om læringsprocesser og igennem iværksætteri lærer de fleste en masse om, økonomi, jura, burekrati, menneskekundskaber, disciplin osv. Som nogen ovenfor lidt var inde på, kan man sige at med visse uddannelser er man lidt foran, man HAR allerede noget viden om nogle ting som man kan bruge i sin opstart af selskab eller whatever. Hvis du til gengæld spørger hvad forskellen er på en iværksætter og os andre almindelige dødelige (Ja, er ikke perse iværksætter endnu) så er jeg ikke i tvivl om, at det er evnen til at gå igang med et projekt. Få det fyret af og forsøgt sig med det, i stedet for at tænke det til døde. Se et problem, eller en mulighed og så udføre ens plan/vision.  

Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

syntes faktisk folk rammer spektrek meget rigtigt herinde omkring hvad det vil sige at være iværksætter. find et problem løs det, og lad intet stoppe dig før du har ramt målet.

vil dertil også sige at nu faktisk er det bedste tidspunkt at opstarte sin virksomhed, for det er nu at de svære tider kommer, klarer du den nu skal du sku nok også klarer den når det går op af igen. +alting er billigere end normalt lige P.T. det er sådan set kun dem i toppen som rigtig bliver ramt af krisen.

et eksempel på hvorfor jeg fandt ud af at jeg vil være iværksætter var ting som: har altid haft et problem med chefens beslutninger, ikke at jeg ikke hørte efter men mente mine metoder var bedre.da jeg som ung var plakat bud. tog jeg altid en stak af film plakaterne og solgte i den blå avis, eller i butikker der havde med emnet at gøre (lord of the rings plakater var et hit i hobby butikker) da jeg på et tidspunkt undrede mig over hvordan en hoovercraft virkede byggede jeg en. der efter gik jeg igang med en helicopter (her gik jeg dog i stå igen på grund af sikkerhedsmæssige oversager) da jeg på et tidspunkt skulle købe undertøj til min kæreste og havde hørt om victorias secret (igennem film og medier) fandt ud af det slet ikke fandtes i EU. fik jeg fat i en ven startede et import firma og skrev (som direktør) til dem om de var interreseret i at importerer til EU. fik da en fin snak med dem men de mente nok ikke de havde brug for en 17 årig knægt til deres rådighed. efter de her ting lå det ligesom naturligt hvad jeg ville være

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)