Hej allesammen. Jeg har en plan om, at jeg gerne vil starte en web-shop og jeg har de sidste aftener prøvet at google mig frem til en hjemmeside med grossister, både danske og udenlandske. Men jeg kan ikke rigtig finde frem til noget og er nu gået helt istå. Så "faldt" jeg over amino.dk og her håber jeg på, at nogle kan hjælpe mig. Jeg har været på alibaba.com, men det virker pt. lidt uoverskueligt. Planen er at sælge hunde-artikler (og helst mange af dem). Med venlig hilsen og på forhånd tak for hjælpen :-) Brian |
Man kommer rigtig langt med de gule sider og eniro, hvis du skal bruge underleverandører i Danmark.
Dernæst kan du læse dine konkurrenters hjemmesider for at finde navne på producenter og produkter. Eller læs forskellige hundeblade for at finde disse navne i firmaernes annoncer.
Dem kan du så søge på i Google.
Hvis du kender navnet på et produkt, kan du finde producent eller distributør i Google. Søger du f.eks. et produkt der hedder fluffer, søger du på fluffer wholesale.
Hvis du kan bruge underleverandører i Europa, er www.kompassonline.dk også en mulighed. Det er en betalingsside, men med lidt ihærdighed kan man få en del oplysninger uden at betale.
Mvh. Bo Jensen
Butik Go’aften