Jeg har en fysisk tøjbutik, men kunne godt tænke mig at prøve salg via nettet. Har ikke den store erfaring med computere, har prøvet at læse lidt inde på nettet om de forskellige måder at starte salg via nettet og man er jo bange for om man nu får valgt den rigtige måde fra start. Så, faldt jeg over onlinesalg.dk og tænkte om det ikke var en god måde at prøve salg via nettet på, intet er vel forgjort her! Er dette et godt sted at starte ? Høre gerne fra jer der har prøvet siden eller på anden måde kender til den.
Må indrømme at jeg ikke kender online salg særlig godt, men min erfaring er at det er bedre at havde sin egen side med eget domæne, da det får siden til at fremstå mere troværdig overfor kunderne, og øger dit salg..
Du kan prøve at sende en mail til mig, og så kan jeg godt hjælpe dig med en billig shop: krii08@hotmail.com
Det er jeg slet ikke i tvivl om, at det er det bedste, men tænkte på det som en start. Ja, vel på samme måde, som hvis man skal på camping og lejer en vogn, for at se om det er noget inden man køber sin egen(smil)