Hej alle Aminoer.. Når jeg kigger på virksomheds børsen herinde, ser jeg mange der har "standard" webshops til salg. Med standard mener jeg shops som er "færdig udviklet", men som, endnu ikke er sat online eller endnu ikke er helt i brug..
Mit spørgsmål er nu, tror i at der er et internationelt marked for at producere disse webshops "på samle bånd", efter kundens ønsker(med hensyn til udvalg og design)?
Bemærk aqt jeg her snakker om en standard shop, sat op i Oscommerce, 100 produkter, et template webdesign, 5 timers tilpasning af template, 1 stk banner, samt måske 5 extra timers support for opsætning af kundes betalings moduler..
Shoppen kommer med et excel dokument, med link og priser til shops hvorfra kunden kan dropshippe varene..
Alt dette mener jeg at jeg kan lave for 5000 kr, og jeg vil tro jeg kan lave 3 stk om måndeden..
Hvad er jerse gæt?
Hilsen den tidligere Gartner.. Jacob
|
Ja der er helt sikkert et marked men også en stor konkurrence. Se f.eks. på ebay.com o.s.v.
Men det er bare at klø på og du har jo ikke det store tab hvis der ikke kommer 3 kunder om måneden :-)