Hej Amino'er Jeg kom på den idé den anden dag, som jeg ikke selv har set nogen gøre endnu. At sælge hår voks til de unge og så lokke med en lille pakke kondomer til weekenden og evt. lidt slik. Men hvordan er markedt for det? Der findes jo billigvoks.dk, e-voks.dk og helt sikkert mange flere. Hvordan er det at starte webshop's op lige nu i den her tid? Hvad skal man tænke på? Er det værd at tænke meget på alt det SEO, sociale medier osv.? Har i en god idé? Jeg søger meget gerne kritik, så jeg kan få denne idé ud af hovedet, da jeg nok ikke har tiden, men jeg synes det lyder for nemt :-) Mvh. |
Hej Hans.
Nu har jeg selv lige startet en webshop. Jeg er studerende og har fritidsjob og alligevel haft tid til det. Om du har tid eller ej kan kun du afgøre. Det kommer nok lidt an på, hvor hurtigt det hele skal gå.
Med hensyn til afflikate programmer vil jeg lige orientere dig om, at mange steder koster det knapper at starte op. Hvis vi tager euroads som eksempel, så skal du give 10.000 ,- i oprettelse af lead/salgs kampagne. Tradedoubler koster 35.000,-. Der findes selvfølgelig nogle mindre affilate netværker så som partner-ads. Her er det gratis at oprette, men de tager 25% af alt, hvad der bliver solgt for igennem deres netværk.
Du er velkommen til at kontakte mig, hvis du har brug for hjælp i forbindelse med dit projekt.
Mail: kristian@de-4.dk