Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Introduktion af ny vare via messe i Bellacenter?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 19. Apr 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Ville det vaere en god ide at introducere en ny vare, her tale om en sandal baade til boern og voksne, paa messe?

Her taenker jeg paa messen i august/september, med henblik paa foraar/sommer saesonen 2010.

Giver det respons?

Selvfoelgelig med opfoelgende arbejde.

Eller er det at bruge en masse penge, til ingen nytte?

Hvem kan hjaelpe paa vej? Udover at jeg vil faa brug for saelgere.

Jeg er bosiddende i Spanien og er lidt paa bar bund med hvordan det hele fungerer i Danmark.

Mvh.

Lone

Fra Århus
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lone,

 

MiBro & Andersen arbejder bl.a. med strategi og træning for virksomheder i forbindelse med messedeltagelse. Vi laver udvikler og opbygger endvidere messestande for små og store virksomheder. Du kan evt. kontakte Mikkel Brohus via hjemmesiden www.mibro.dk

Jens Jørgen

 

Tilmeldt 19. Apr 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Forstaar jeg ret, at hvis jeg vil i gang og gerne vil have ekpertise og aldrig har vaeret paa messe, saa kan I , selvfoelgelig mod betaling, saette det heleop/ igang?

Jeg har proevet at sende en privat besked, men kommer ikke igennem.

mvh.

Lone Henriksen

Fra Århus
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lone,

Ja, vi har mulighed for at lave:

Udvikling af messeide og strategi (mål for messedeltagelsen)

Udfærdige layout og grafisk produktion af f.eks. bannere, roll-ups, displays, foldere, indbydelser m.m.

Udvikling af specialinventar om nødvendigt

Opstilling af messestand

Ansættelse af personale, samplere, sælgere samt evt. undervisning af disse.

Nedtagning

Analyse - kundernes/de besøgendes oplevelse af standen

Der er naturligvis mulighed for at vælge/fravælge de enkelte produkter.

Så ja, vi kan levere både enkeltdele og være totalleverandør på messer.

Er det CIFF messen du tænker at udstille på?

Du kan kontakte os på jja@mibro.dk for nærmere oplysninger.

Med venlig hilsen

Jens Jørgen Andersen

Direktør, partner

MiBro & Andersen

Tlf. 5149 0999

 

 

 

 

Fra Viborg
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 279
Fra  Kidzshop.dk (MyAgenzy A/S) Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lone,

Hvor stor er jeres kollektion?

Mine erfaringer med CIFF, bella center er at de små ukendte mærker ikke får så mange besøgende på deres stande, så det er vigtigt at I har omkostningerne i fokus. Jeg er den holdning at det er en god idé at være med på messen, fordi det viser en vis form for seriøsitet. Men de første par sæsoner oplever de fleste små mærker at det er flere omkostninger end indtægter forbundet med modemessen.

Husk ALT koster i det cirkus, så jo mere du er selvhjulpen jo bedre!!!

jeg håber du får stor succe!! :-)

Mvh Annette

 

Fra Holte
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 163
Fra  Birdi - Salgboost - Serviceboost Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Min mening (bygget på erfaring) er lige som et af de andre indlæg:

Hvis du er kendt kan det være en ide i at tage på messe. Ligedeles skal du af sted hvis du har et nyt, frækt, provokerende eller opsigtsvækkende produkt - men ellers er du nok bedre stillet ved at sælge ude i de enkelte butikker - og naturligvis via kædernes indkøbsafdelinger.

Messer lyder godt - men for mange giver de ikke den fornødne balance mellem indsats+pris+tid og afkast.

Vær opmærksom på, at en messestand ikke sælger af sig selv: Det er DIN adfærd (frækhed, gå-på-mod etc.) der meget spiller ind.

Good luck!

LEON BIRDI

www.birdi.dk

 

Vil du have gratis salgsværktøjer?

Tilmeld dig mit fede nyhedsbrev lige her:

Send mig mail + værktøjer

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lone

Nu har jeg ikke haft en stand på CIFF, men vi besøger den jo hver gang og det er min erfaring at de nye produkter bliver set, men skal have en hel del at byde på for at blive købt. Mange besøger kun messen for at samle inspiration og holde møder med de forhandlere de allerede samarbejder med. Vi plejer at kunne samle aftalerne med alle vores leverandører på messen og det er jo enormt tidsbeparende for os - vi bruger også messen til at lede efter enkelte produkter og nye forhandlere hvis vi lige ved hvad vi leder efter.

Måske ville det være en idé for dig at få en dansk agent? I bella centeret ligger scandinavian shoe center og der er samlet rigtig mange argenturer for alverdens sko - til børn såvel som voksne. Da vi kun forhandler RAP og Kickers, kan jeg ikke henvise dig til en agent, men Scandinavian Shoe Center har en hjemmeside og jeg mener der ligger en oversigt over alle stande og hvilke brands de forskellige har.

Venlig hilsen og held og lykke

Sanne

Fra Århus
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er klart, at som "nyt" mærke er man nødt til at skabe ekstraordinært fokus på egen stand for at kunne tiltrække interesserede indkøbere til standen. Det er der i og for sig ikke noget nyt i og som også en anden skrev kræver det også lidt "frækhed" af sælgerne på standen - dog på en måde som tiltrækker opmærksomhed uden at irritere. Det findes der mane og gode ideer til - det gælder langt hen ad vejen om at tænke ud af "boksen" og nogle gange lave en stand og en strategi som adskiller sig fra mængden.

Jens Jørgen

Tilmeldt 19. Apr 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle........

Tak for mange svar, jeg kan se at der er forskellig mening om det her med messe.

Jeg vil skyde paa at der er ca. 50 forskellige variationer af sandalerne, dette er svar paa Anettes spoergsmaal.

Maaske var det en ide at finde en agent, jeg tygge lidt paa det hele.

Og jeg skal ogsaa tilfoeje at jeg ikke ligger inde med 100.000,- kr. til at saette det hele igang, saa nu maa vi se.

Smile

Fra Århus
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Held og lykke med det.. Det behøver forøvrigt ikke at koste 100 t.kr.

 

Jens Jørgen

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)