Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regnskabsprogram

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 633
Fra  AgerCon Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Korntved:
Nogen gange kan man købe et program "billigt" - men når man så skal "vifte lidt med ørerne" - så koster det straks ekstra.

Ja, der er meget forskel på de enkelte systemer prisstruktur.Og muligheden for at skalere op både hvad angår funktionalitet som omfanget af forbrug.

En kort sammenligning mellem e-conomic og SALDI med de ting, du har angivet, giver det resultat, at SALDI kan det samme for 45,- pr. måned.

Så vidt jeg ved, så kan du ikke selv tage en sikkerhedskopi af e-conomic endsige indlæse den igen. Det kan du med SALDI - og vi har også automatisk sikkerhedskopiering af data på webtjenesten, som nok er det, du ovenfor angiver som backup.

Og i SALDI  har du også adgang til al anden funktionalitet uden merpris. Så her koster det ikke ekstra at vifte med ørerne ud over ekstra posteringer, ekstra regnskaber og ekstra brugere.

Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 10:45

Hej Claus

Har ikke tidligere stiftet bekendtskab med Saldi, af andet end navn. Men det lyder da interesasnt.

Jeg vil da prøve at kigge nærmere, da jeg ofte rådgiver iværksættere i hvilke programmer de skal anvende til styring af deres regnskab.

Findes der en gratis demo - er der adgang for rådgivere ?

Hvad med opdateringer - kommer de automatisk eller er det et tilkøb ?

Tilmeldt 5. May 05
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 12:34

Hej Bianca

Kan varmt anbefale SigmaRegnskab, som jeg selv bruger. Kan hentes på www.sigmaregnskab.dk

Det er gratis og overskueligt, har endda debitor/kreditor/varelager styring samt fakturering, hvis man har brug for det.
Eneste krav er at have Microsoft Office Access 2000 eller senere installeret på computeren (som du sikkert har, hvis du har office pakken).

God fornøjelse
Katja

Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 633
Fra  AgerCon Skrevet kl. 19:15
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Korntved:
Jeg vil da prøve at kigge nærmere, da jeg ofte rådgiver iværksættere i hvilke programmer de skal anvende til styring af deres regnskab.

Det lyder rigtig godt, hvis du også har SALDI med som et af de programmer, du kan rådgive om.

Korntved:
Findes der en gratis demo - er der adgang for rådgivere ?

Vi har ingen demo pt, men du kan frit registrere dig på gratis tjenesten med fuld funktionalitet og prøve det af (dog maks. en samtidig bruger og 300 posteringer årligt - 2000 ved link til SALDI fra din hjemmeside).

Bogholdere og revisorer har gratis hotline.

Korntved:
Hvad med opdateringer - kommer de automatisk eller er det et tilkøb?

Langt de fleste kunder benytter webtjeneste, hvor opdatering sker automatisk.

Men det er også muligt frit at hente hele serverprogrammet, installere og kører det på egen Linux-server uden beregning, da SALDI er Open Source. Her er der også fri adgang til opdateringer af SALDI.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)