. |
klart ser godt ud, du er gemt til kommende projekter.
klart ser godt ud, du er gemt til kommende projekter. |
Jeg vil saksusme også smide lidt feedback i din retning Emily...
Jeg synes dit logo er super smart, jeg går lidt med tankerne om at få lavet et supersprødt design til min hjemmeside, du helt sikkert en kandidat når jeg kommer dertil.
Ellers er metaforet "Lad dine ideer spire hos mig" efterfulgt af et billede der illustrere det super cool, det giver liv på siden. Det er noget jeg skal arbejde mere med på min hjemmeside, jeg er begyndt at introducere videoer, men mangler stadig lige billederne til at peppe det op med..
Og ellers synes jeg bare det flot at du er kommet så langt som 18 årig, det har jeg stor respekt for, især fordi jeg selv er ung og ved hvor meget tid det tager fra alle de sjove ting og sager vi unge nu ellers bruger vores tid på
Held og lykke med dit projekt Emily, jeg håber du får succes med det.
|
Hej Emily Jeg har muligvis nogle opgaver til dig, har du en mail hvor jeg kan sende mere info. Så håber jeg du kan give en god pris på dette. Bendtsen |
Hej Emily Har evt. nogle opgaver til dig, har du en mail? Skal bruge en god pris. Bendtsen |
Ja det har jeg i hvert fald, du kan skrive til : |
Tusind tak for den positive respons! :) |
Enig, det ser flot ud. Har lavet webprojekter siden 95 og du har godt nok forståelse for design og placering. Og så ser prisen dæleme godt ud, er du momsregistreret? |
Live Cam Chat - danske og europæiske piger chatter online - Dansk LiveCam
tusind tak! Nej jeg er ikke momsregistreret endnu. Jeg har jo lige startet firmaet og der er jo den grænse man må tjene før man skal momsregistreres, og den er jeg under. Har fået snakket med nogen der hjælper iværksættere om det . Men der går ikke længe før jeg skal registreres. |
Det er ofte også nemmere at være moms registreret, så man kan trække moms fra til indkøb til eksempelvis computere og andre etableringsomkostninger, så det er ikke altid at det rigtigt kan betale sig at vente til man når grænsen.... mvh Thomas |
Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede