Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oversættelse fra dansk til svensk

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 514
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg har brug for at få oversat en kort og simpel tekst fra dansk til svensk.

Teksten svarer ca. til en kvart A4-side.

Nogle der kan hjælpe mig???

mvh Tobias

Tilmeldt 22. Sep 07
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Skriv mail eller nummer til indsigten@gmail.com

 

Så kan jeg sikkert skaffe en billig oversætter

Mvh. Kasper

Spar porto (åbner i nyt vindue) hvis du udsender mange fakturaer, rykkere eller salgsbreve

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 514
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Makano >> Jeg har sendt dig en mail.

Tilmeldt 5. Dec 08
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Konsonans  - så taler vi samme sprog! Sprogkurser og oversættelser. www.konsonans.dk

 

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har sendt dig en PM for yderligere kontakt.

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 514
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Makano:

Skriv mail eller nummer til indsigten@gmail.com

 

Så kan jeg sikkert skaffe en billig oversætter

Jeg synes det var rigtig pænt af dig ikke at sende mig den faktura som du talte om.

Jeg har selv lige oversat teksten jeg sendte dig via Google translate - og fik sjovt nok nøjagtig samme oversættelse som du sendte mig og var meget tæt på at tage penge for.

Lad dette være en advarsel til alle om at Makano ikke er én man skal lade oversætte sine tekster, med mindre man selvfølgelig ikke selv kan finde ud af at bruge Google Translate.

 

Tilmeldt 22. Sep 07
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen hvad skal jeg sige til den beskyldning.

Det er en svensker der har oversat din tekst fra dansk til svensk. Jeg sendte ikke faktura fordi den var så lille at jeg ville slå den sammen med en anden opgave hvis du skulle bruge mere hjælp.

Jeg har henvendt mig til oversætteren nu og spurgt om sagens sammenhæng, altså om han har brugt google eller selv oversat. Viser det sig at han har "snydt" vender jeg tilbage med en beklagelse det er klart. Jeg forventer selvfølgelig det samme af dig hvis han ikke har.

Mvh. Kasper

Spar porto (åbner i nyt vindue) hvis du udsender mange fakturaer, rykkere eller salgsbreve

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 514
Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen det ved ikke lige hvor meget jeg skal tro på.

Prøv at tage denne tekst:

"Bubble Shooter er et sjovt online spil. Det handler om at rydde skærmbilledet for bobler. For at fjerne boblerne skal man skyde boblerne op så man får 3 eller flere ens til at ligge sammen. Pas på du ikke bliver afhængig af Bubble Shooter, det er meget vanedannende."

og oversæt den via Google translate, så får du denne tekst:

"Bubble Shooter är ett roligt online spel. Det handlar om att rensa skärmen bubblor. För att ta bort bubblorna måste skjuta bubblor upp så du får 3 eller fler identiska ligga tillsammans. Var försiktig att du inte blir beroende av Bubble Shooter, det är väldigt beroendeframkallande."

Sjovt nok nøjagtig den tekst jeg har på forsiden af Bubbleshooter.se - ord for ord.

Og vi ved jo alle at Google Translate ikke kan oversætte så lang en tekst uden at fucke op i et eller andet - hvis du har haft en svensker til at oversætte for dig, så havde han 100% opdaget de fejl der er i oversættelsen.

Hvorfor har du ikke sendt mig regningen som du har fået fra ham svenskeren - du har måske selv valgt at betale for min oversættelse. Meget venligt menneske - eller lidt mystisk ;)

Du behøver ikke at undersøge sagen yderligere, jeg har ytret mig og jeg ændrer ikke mening - medmindre du kan få en tilfældig svensker til at banke på min hoveddør og sige undskyld - hehe :)

Lad os stoppe denne tråd her ...

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Smid en PB med teksten så skal jeg få den oversat indenfor 3-5 dage af en svensker der er ansat hos os...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 514
Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Tusind tak - jeg smider dig en PB med det samme.

mvh Tobias

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)