Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indsend nyhed / tilføj dit link på banq.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vidste ikke hvad jeg skulle bruge mit ubrugelige (i følge amino'er) Wink domæne banq.dk til og fandt et open soruce script. I går fik jeg sat det op og det fungerer ret fint. Så er der tilføjet endnu et linkkatalog til min liste. Dem kan man (jeg) jo ikke få nok af.

Du kan få gode links til din hjemmeside på banq.dk. Du vil nok opleve flere steder, hvor indholdet stadig er på engelsk, da jeg endnu ikke er færdig med at oversætte. Så bær lige over med mig det næste stykke tid.

Der mangler sikkert også relevante kategorier. Svar blot her i tråden, hvis der er en kategori, du gerne vil have på, så opretter jeg den. Ris/ros modtages gerne.

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Århus
Tilmeldt 27. Feb 09
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 11:07

Hej bannersalg.dk

Kan du ikke oprette en kategori hvor jeg kan smide mine butikker i :)

En til malervarer eller noget i den stil og en til reklame ( her under skilte gadeskilte, brochureholdere osv.)

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 12:44

Hej Steen,

Malervarer kan du smide under Shopping > Byggematerialer

Reklame, skilte m.m. kan du smide ind under erhverv, så finder jeg en passende kategori senere...

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 17:54

Hej William

Har lige oprettet et link derinde, men det er jo nofollow?
Det er der da ikke meget ved :o(

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 23:02

Hey Janno,

De er kun nofollow til de bliver "godkendt" :)

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 23:45

Ok... det så jeg åbenbart ikke... :o)

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)