Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor finder man agenter henne af i udlandet

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Feb 09
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa..

Jeg skal have fundet nogle agenter i udlandet. De skal i dag gerne have netværk inde for herretøj branchen i alder en 18-25/30.

Kender i nogle gode steder at søge udover, vores kære ambassadeer..

Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 451
Skrevet kl. 16:05

Hvis det ikke kun er tøj du skal bruge, så kan jeg få de fleste mærkevare solbriller som gucci prada og så videre. Alle 100% ægte og med ægteheds ceritifikat :)

Tilmeldt 11. Feb 09
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 18:00

Hvis jeg skal bruge agenter fra udlandet, og søger efter nogle med netværk, er det jo ikke fordi jeg skal købe af dem.. Det er jo fordi jeg har eget mærke jeg skal videre ud med...

Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 451
Skrevet kl. 18:03

jevo:

Hvis jeg skal bruge agenter fra udlandet, og søger efter nogle med netværk, er det jo ikke fordi jeg skal købe af dem.. Det er jo fordi jeg har eget mærke jeg skal videre ud med...

Årh sorry, det må være varmen der går i hjernen.

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 09:19

www.goworldwide.biz er en ny side der er oprettet for at gøre det nemmere for producenter og agenter at finde hinanden.

Det er indtil videre gratis at bruge siden, så jeg håber du vil oprette en profil og skrive hvad du søger.

Mvh

Mr. A

Fra Værløse
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 305
Fra  Sushibutik.dk Skrevet kl. 09:30

Hej

Vi bor i Sverige (Malmø) og har tidligere arbejdet som agenter for forskellige børnetøjsmærker.

Da vi var agenter fik vi flere gange henvendelser fra den Danske Ambassade, om vi havde lyst til også at være agenter for andre produkter.

Så mit forslag er at du kontakter de danske ambassader i de lande hvor du gerne vil ind, så kan de sikkert hjælpe dig gennem deres netværk. Én af de opgaver ambassaderne har er at promovere dansk erhvervsliv, så du skal ikke holde dig tilbage.

Mvh

Kim Rasmussen

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)