Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SUPERSmart produkt

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Kølbæk Jensen:
Så så Kasper!!! :)

Som sagt ikke min mening at kritisere dig ;-) - Men havde min side 'modarbejdet' mig, ville jeg hellere have det afvide af et pikhovede, frem for at blive ignoreret af en venlig mand :-)

Held og lykke med det - og håber du kunne bruge min 'kritik' ;-)

All the best

Kasper Andreassen

Fra Vejen
Tilmeldt 20. Mar 09
Indlæg ialt: 219
Skrevet kl. 14:11

Hehe ja...hvis der er en SEOer som er inde på en indlæg jeg har lavet, kan jeg være SIKKER på en kommentar til min side :)

Men hva pokker?? Den stinker jo os rent SEO mæssigt, så jeg tar det blot som i en go mening...nu er jeg selv sælger, og ikke helt blå-øjet...men no harm done, og hvis jeg kan lære noget, så er det sgi fint med mig...

Desuden, så ligger jeg NR 1. :) Hvis man søger Coaching+esbjerg hehe

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:16

Hej Kenneth,

For det første er jeg ikke hjemmeside-producent, så den kategori behøver du ikke at sætte mig i. For det andet forsøger jeg ikke at sælge noget, jeg har nemlig ikke noget at sælge.

Jeg nedgør skam heller ikke produktet, jeg prøver at hjælpe manden ved at give ham nogle råd. Nu en ting som Psykoterapeut, som jeg kan se Jesper er, er måske ikke det man kører TV-spots på, men nærmere det folk netop finder via søgemaskine.

Nu er kritik netop en af de ting der får folk til at vokse og udvikle sig. Hvis det er et rygklapper forum du leder efter, så tror jeg ærlig talt du er kommet det forkerte sted hen min ven.

Undskyld jeg siger det, men synes det er et meget underligt indlæg fra din side af, når du ingen idé har om hvad jeg laver.

De bedste hilsner

Kasper Andreassen

Tilmeldt 20. Mar 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 14:25

Hej

I det nye Adobe indesign CS4, ligger denne funktion gratis

Jeff 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:28

Hej Kasper

Sorry, jeg gættede. Og det er fair, at man kommer med kritik, men kan du så ikke forholde dig til det opsatte emne. Og ikke blande andre ting ind i det.

Jeg søger skam, ikke rygklappere, men ærlig og faglig vejledning. Og derfor bliver jeg tit lidt harm, når folk konstant trækker hjemmesider ind i det. Og blander andre ting ind i det. Med en ekstrem negativ holdning. Hvis jeg omtalte mine konkurranter på den måde ville jeg få et sagsanlæg på halsen med det samme. Der er noget som hedder fagligt hensyn.

Nu kender jeg ikke produktet som der er omtalt her, og kender faktisk ikke til SEO, så forholder mig ikke til det. Og er heller ikke interresseret i det.

Men du lyver overfor dig selv, hvis du tror at alle folk primært søger på googel.

/Kenneth

Fra Vejen
Tilmeldt 20. Mar 09
Skrevet kl. 14:28

Hey....stop så!!! :)

Det er hverken SEO eller noget i den stil den her tråd handler om!! Den var blot ment som en hyldest til et godt produkt :)

Så...jeg er glad for feed back, os hvis det er feed back som handler om at SEOen på min side stinker...og jow...SEOere er hurtige til at fortælle at den gør det...men pyt da :)

Kasper, jeg oplever ik at du vil sælge noget...men hvis du ville, var det os okay, jeg vil os sælge hvis der var een som ville købe noget....sån er det jo også? :)

Men ja....

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:35

Hej Kenneth,

Undskyld men forholder jeg mig ikke til det opsatte emne når jeg fortæller mine dårlige erfaringer med disse produkter?  Manden talte netop om sin hjemmeside - derfor trak jeg sjovt nok emnet hjemmesider ind i det her.

Og hvis du ikke kender til hverken det jeg taler om eller det produkt som Kenneth har oprettet en tråd om, hvorfor blander du dig så i det jeg skriver?

Men jeg gider egentlig ikke diskutere dette her mere. Så lad os bare sige at folk de ikke bruger søgemaskiner i året 2009 og lade det ligge.

Ha' en fantastisk søndag!

Med Venlig Hilsen

Kasper Andreassen

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:37

Hej Jesper,

Som det åbenbart ikke er klart for nogen, prøvede jeg blot på at hjælpe dig og give dig feedback på netop de produkter :-).

Har ikke noget at sælge - og hvad ang. hjemmeside programmering og lign. har jeg forfærdelig lidt forstand på dette ;-)

Ha' en super søndag!

Med Venlig Hilsen

Kasper Andreassen

Fra Vejen
Tilmeldt 20. Mar 09
Skrevet kl. 14:41

Hej Kasper :)

Jamen ilm ;)

Fra Vejen
Tilmeldt 20. Mar 09
Skrevet kl. 14:52

Og kasper,

Hvis du var ude på at sælge mig noget, ville det jo være HELT usmageligt!!

Lidt lisom hvis jeg skrev at jeg også...udover at være Coach, leder et TM firma, hvor vi har stor fokus på seriøs Mødebooking, og pt. kører kampagner med meget lave priser.....Og det kunne jeg jo ALDRIG finde på at skrive midt i en tråd om noget helt andet :)

Go søndag ;)

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)