Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SUPERSmart produkt

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Vejen
Tilmeldt 20. Mar 09
Indlæg ialt: 219
Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal igang med at bruge Ipaper som online brochure på min hjemmeside...når det nye layout er på plads.

Vil bare lige synge en sang for et super godt produkt :)

Er der andre som har erfaringer med det?

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 12:58

Hej

Har faktisk ikke set ipapir, har dog brugt issuu et par gange og det har virket upåklageligt.

Det er vist stadig gratis, men vil man slippe for at andres ting vises ude i siden, koster det...

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Fra Vejen
Tilmeldt 20. Mar 09
Skrevet kl. 13:02

Kender jeg ikke...men Ipaper er sgu smart....bl.a. kan man linke varer i kataloget direkte til sin indkøbskurv...ikke at det er noget jeg har så meget brug for, men smart er det :)

Du er velkommen til at kontakte mig, vis du vil vide mer om det...kan evt. skaffe en go deal? :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:12

Hej Jesper,

Set ud fra et SEO-synspunkt er disse online brochurer tit rigtige dårlige produkter, da du risikerer at blive fanget i duplicate-content.

All the best

Kasper Andreassen

Fra Vejen
Tilmeldt 20. Mar 09
Skrevet kl. 13:17

I know...men det her sku være SEO venligt...noget med Google optimering....ser ihvertfald meget lovende ud :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:35

Der er også lidt forskel på dette :-). Det kan sagtens være SEO-venligt, men hvis du vil have folk hen på din hjemmeside, hvor det er lettere at lave call-to-action funktioner, er det jo dumt hvis dit katalog bliver placeret på side 1 i Google, mens din hjemmeside kommer på side 40.

Dette risikerer du selvfølgelig kun, hvis du bruger samme beskrivelse i kataloget, som du gør på hjemmesiden

All the best

Kasper Andreassen

Fra Vejen
Tilmeldt 20. Mar 09
Skrevet kl. 13:37

Har faktisk overvejet at bygge hele min side op i Ipaper....tjek B&Os Ipaper katalog,,,,det er da for sejt? :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:51

Hej Jesper,

Sandt at det ser 'sejt' ud. Men her skal du også tænke brugervenlighed.

• Hvad med de personer der ikke har flash-player installeret og ikke ved hvordan man gør det?
  • Dem med langsomme internet-forbindelser
  • Dem med langsomme computere
  • Osv.

Nu har jeg tilladt mig at kigge på din nuværende hjemmeside. No offence,  men den er altså meget dumt lavet ud fra et SEO- og i øvrigt også brugervenligt-synspunkt. Smart ser det ud at du har lagt alt din tekst op som billeder, men søgemaskiner kan ikke læse billeder - og søgemaskiner er jo den måde allerflest personer finder nye virksomheder på - og er vel kunderne du er interesseret i? Udover det er billeder ofte også tungere at loade end ren rekst.

All the best

Kasper Andreassen

Fra Vejen
Tilmeldt 20. Mar 09
Skrevet kl. 13:55

Så så Kasper!!! :)

NEj, jeg har fået høvl for min side før herinde :)

Men den er igang med en overhaling....så problemet løses....så det er kendt :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:05
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kasper A

Synes efterhånden det er sjovt som I hjemmeside producenter efterhånden går langt for at sælge.

Utroligt at I konstant skal nedgøre noget som I ikke står bag. Og desuden, er SEO jo ikke det vigtigste i alle brancher. Og det er ikke alle som har nettet som primær, salgs organ. Men som en service, til at kunder, eller potentielle kunder kan får lidt mere viden, end den A5 folder, med kalender som man sender ud.

Mange firma'er sidder ikke og googler, de benytter sig af kraks og andre telefon bøger. Det gjore de 4 sidste jeg var ansat i.

/Kenneth

Sorry for side springet. Ser fedt ud med det Ipaper, jeg har dog ikke så meget at bruge det til.

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)