Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Idéer købes - Har du en god idé så hører jeg gerne fra dig!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 18. Apr 09
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 02:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Ami-gos

Jeg hører meget gerne fra dig, hvis du ligger inde med en god idé, som du enten vil sælge, eller mangler en samarbejdspartner til for at føre ud i livet.

Jeg er på nuværende tidspunkt kun interesseret i idéer der kan udvikles online. Jeg er meget interesseret i idéer omkring portaler eller niche hjemmesider.

Skriv endelig til mig på: anders@memedia.dk

- Jeg glæder mig til at høre fra dig!

De bedste hilsner

/Anders Therkildsen

Fra Middelfart
Tilmeldt 18. Apr 09
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 07:31

Hvad er dine interesser og hvor ligger dine kompetancer ?

Fra Odense
Tilmeldt 18. Apr 09
Skrevet kl. 12:10

Hej Annemette

VI er meget åbne omkring hvad vi vil arbejde med, bare vores samarbejdespartner har en idé om, hvordan markedet bevæger sig, så vi har noget knowhow.

Vores kompetencer ligger inden for al programmering, grafisk identitet og søgemaskineoptimering, og så har vi en masse erfaring med at arbejde med forskellig online markedsføring.

Vi vil også kunne bruges som sparingspartner omkring idéen og være med til at videreudvikle den. Derudover er jeg i øjeblikket ved at opbygge et solidt amino netværk, med meget kompetente¨programmøre og grafikere, der vil kunne være med til at fintune projektet.

Håber du vil være interesseret i at arbejde med os.

De bedste hilsner

/Anders Therkildsen

Fra København
Tilmeldt 24. Nov 06
Indlæg ialt: 235
Fra  www.catertrader.dk Skrevet kl. 12:17

jeg har et koncept liggende, der ikke er ført ud i livet pga. manglende finansiering. Du kan evt sende mig en PM for yderligere informationer..

www.catertrader.dk - udstyr til cafe, grill, pizzaria, restaurant mv.

Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 12:20

Overskriften antyder at i køber ideer. Er det sådan forstået at man fremviser en ide, og i køber ideen for x kroner?

Eller er det "kun" samarbejde i er interesseret i?

Fra Odense SV
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 12:20
Fra Odense
Tilmeldt 18. Apr 09
Skrevet kl. 12:31

Hej Hans

Tak fordi du gjorde mig opmærksom på dette, kan godt se at det vil kunne gøre folk forvirret. Vi er primært interesseret i et samarbejde, for hvis idéen er god, ville man jo ikke sælge den, men mindre man ikke selv var overbevist.

Vi ville også foretrække at have en ildsjæl med i projektet, og det skal man være hvis man har en idé man selv tror på.

Det vil også være svært for os at sætte en pris på din/en idé, så vi ville kunne komme til at betale mange penge for en dårlig idé.

MEN det skal selvfølgelig ikke udelukkes, hvis du ligger inde med en god idé, som du bare ikke har tid til selv at føre ud i livet, eller har projekter der er bedre, som du hellere vil arbejde videre med, så er det muligt vi er interesseret.

Send mig en mail uanset hvad, så må vi finde ud af hvilken model der passer dig/os bedst.

Du/i kan komme i kontakt med mig på: anders@memedia.dk

Glæder mig til at høre lidt mere fra jer

/Anders Therkildsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:37

Hej Anders,

Nu er det ikke for at lyde som et mistroisk pikfjæs (beklager mit sprogbrug), men hvordan kan os "idé-magere" være sikker på at I ikke blot hugger den uden man se noget til pengene?

Nu tror jeg selvfølgelig ikke dette om dig, da du virkelig reel :-). Har nemlig mange idéer til netop det du efterspørger der kan blive kæmpe succeser, hvis de vinkles rigtigt.

Du er velkommen til at skrive til mig på kasper-andreassen@hotmail.com

All the best

Kasper A

Fra Odense
Tilmeldt 18. Apr 09
Skrevet kl. 13:59

Haha - du er undskyldt. Jeg kan godt se din vinkel, det er også derfor jeg i posten før, skrev at vi søger et partnerskab mere end bare at købe folk fri af idéen.

Det vil før det første være svært at prissætte en idé, istær fordi jeg tror at vi alle er enige om, at alle vi stjæle vores idéer! :-) For det andet, vil det gøre idéen og projektet meget bedre at have en med, som ved hvad han/hun snakker o.

- Det går jo ikke at lave en hjemmeside og hokuspokus, hvis jeg ikke ved noget om det, hvordan skal jeg så lave content til siden, og jeg kender målgruppen ligeså godt, som ham med idéen som sikkert er en del af denne målgruppe.

MEN som jeg sagde tildligere, så kan det tænket at folk gerne vil af med deres idé for et mindre beløb, og så er vi selvfølgelig stadig interesseret. Vi foretrækker bare et samarbejde.

Hvis du ikke vil røbe din/jeres historie i forumet, så skriv til mig på: anders@memedia.dk

Er meget spændt!

/Anders Therkildsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:22

Hej Anders,

Beklager, havde ikke opdateret siden før jeg postede indlæget :-). Har sendt dig en mail og ser frem til at høre fra dig.

De bedte hilsner

Kasper Andreassen

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)