Du siger meget, og siger intet paa samme tid. For mig er det sort snak. Jeg tror vi stopper for flere besvarelser paa dette indlaeg, inden det loeber helt af sporet. Jeg bliver noget bekymret naar jeg ser saadanne besvarelser. Vi er her for at hjaelpe hinanden, og ikke for at lege professionelle. Hvis man ikke har den noedvendige kompetence, burde man som en velvidende person goere forfatteren af indlaegget opmaerksom herom saa der kan gives plads til folk med brugbare besvarelser. Jeg mener at der foreligger en klar graense mellem en kyndig besvarelse og et oplaeg til en debat eller blot at udtrykke sin mening, og denne graense er for mig overskredet i dette indlaeg. Forstaa mig ret, jeg er stor tilhaenger af en god debat, hvor folk frit kan udtrykke deres meninger paa trods af vores forskellige spidskompetencer, men naar foerst vi begynder at lege advokater allesammen, baseret paa hvad man har laert gennem et forbrugerprogram paa DR2, saa er det at filmen knaekker.
De venligste hilsner og haab om mere kompetente besvarelser.
Simon Larsen |
Simon S Larsen:Jeg har desvaerre ikke tid nu til at finde de forskellige paragraffer frem til dig. Men hvis du tvivler paa mit udsagn, vil jeg gerne saette et minutter af til at finde dem frem.
Kære Simon,
Jeg har aldrig forsøgt at lege advokat og jeg har heller ikke bedt dig om at gøre det.
Det er dog pænt urimeligt af dig at fremstille mig som en paragrafrytter og "skidespræller" (min egen formulering), bare fordi jeg lægger op til debat og iøvrigt deltager i debatten. I første sekund at du fik lidt modspil til dine forestillinger om tingene, så gider du ikke debattere længere, men forventer mere kompetente indlæg. Du må meget undskylde, men så mener jeg seriøst ikke, at du er moden nok til debat, hvis du ikke tåler et modspil.
Mange venlige tanker,
Flemming