Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Modetøj på nettet

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Sep 08
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg vil lige høre jer hvad I synes om den idé jeg går rundt med for tiden.

Mærket "Ed Hardy" er ikke synderligt kendt i Danmark, men meget kendt i USA bl.a. hvor også mange kendte går med mærket, der findes internetbutikker der sælger tøjet, der generelt er meget dyrt.

Derfor har jeg siddet og regnet lidt på om en internetbutik, der mest skulle sælge netop "Ed Hardy" vil kunne løbe rundt, og det kan den.

Jeg tror at danskerne i løbet af kort tid vil få øjnene op for hvor fedt mærke det egentlig er, og derfor vil der være et stort marked for det.

Men hvad synes I? Er det noget jeg bare skal springe ud i, selvom jeg aldrig har prøvet det før? Kender I nogen, der evt. kan levere dette mærke eller andre ting?

På forhånd tak, Jesper.

Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, i og med jeg allerede sælger Ed Hardy synes jeg det er en dum idé :)

Spøg til side, der er vist altid plads til en mere.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

hp176:
Derfor har jeg siddet og regnet lidt på om en internetbutik, der mest skulle sælge netop "Ed Hardy" vil kunne løbe rundt

Det kan det vel godt hvis du kan tiltrække nok kunder, men jeg vil ikke anbefale det. 

Det er ikke så godt at være stavbundet af en leverandør, da hvis de ikke vil handle med dig en dag står du og din forretning med nul og niks.

Det er derfor godt at finde et miks af forskellige leverandører, som opbygger omkring Ed Hardy.

Et mærke som ligger stilmæssigt op af Ed Hardy kunne være Afflicion. Jeg ved bl.a. Greedy.dk forhandler disse.

 

Det er også vigtigt at have Basic varer i en butik. Da det er varer som du altid kan supplere i. Og tjene meget nemme penge på. 

Ex. Ens farvede T-shirts/Granddads/Strømper mm. Da der er utroligt mange penge at hente i disse varer. Det er tit når folk har købt et eller andet at de får lyst til at smide en enkelt basic ting i kurven, da dette ikke koster betydeligt meget ekstra.

Dette tænker folk der ikke arbejder inden for branchen sjældent over. Og dette er en kæmpe fejl

 

Hvis jeg var dig ville jeg revudere din forretnings ide, og se om der ikke er andet du kan underbygge den med.

 

Generelt syntes jeg Ed Hardy er et OVER HYPED mærke, grunden til at folk kender dem her hjemme er at de sponsorer og giver tøj til alle "kendte" mm. for at få PR. Ud fra hvad jeg kan se har de ikke fået helt fat endnu, men det kan godt være det kommer. Men tror aldrig du vil kunne komme til at sælge lige så meget Ed Hardy, som der kan sælges G-Star eller Levis. Ved godt man ikke kan sammenligne tingene. Men det handler vel i bund o grund altid om at tjene penge på det.!! ??

Tilmeldt 7. Sep 08
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for rådene, men da jeg er totalt på bar bund mht. leverandører osv. er der så evt nogle der kan hjælpe, enten kender nogle eller selv er.

Ville hjælpe rigtig meget.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Google navnet på de mærker du vil forhandle, find deres hjemmeside og tag derefter kontakt pr. e-mail eller telefon

Og wola.. Du har din ordre på vej til dig indenfor ganske kort tid :-)

P.s. Der er selvfølgelig nogle mærker der stiller visse krav til butikken - men skriv/ring og forhør dig om dette

All the best

Kasper Andreassen

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

www.hardcasa.dk forhandler det vidst allerede :)

Men jeg er også sikker på at mærket er på vej frem..

Fra Haderslev
Tilmeldt 27. Feb 09
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

En lille forsigtig tanke herfra....

Ja, Ed Hardy har længe været meget populært i USA. Det har det efterhånden også herhjemme især blandt "trensetterne" (Stylister, kendte, mm) og for dem er Ed Hardy trenden nok ved at have toppet.

Ed Hardy har en meget markant stil og er ret tids-typisk. Der er ingen tvivl om at det er et super-cool brand, men jeg tror du skal være hurtig til at komme med på trenden og at du bør have gode alternativer i ærmet til når når denne tattoo-trend falder igen.

... Blot en tanke :-)

 

Held og lykke med projektet

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)