Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig programmør søges

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Jul 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skriver her for at forhøre mig omkring prisniveauet på en programering af typen som den den jeg har linket nedenfor.

Se: http://www.ad2000.dk/index.asp?id=13&page=partDetail&BilType=PEUGEOT&BilModel=206+99%3E&Art=&IDI2=PEUGEOT&Dest=_Front&ModelId=5502&RDelBilDel=1720&RDelDelType=55021720&DelGruppe=&namegroup=GENERATOR&SearchPart=generator

Eller se:

http://www.ad2000.dk/index.asp?id=13&IDI2=&Company=IKAST

Det er selvfølgelig ikke nødagtigt den samme programering som jeg selv skal bruge, men den ligner meget og omhandler samme emne. Hvis du kan give en cirka pris på programmeringen eller skal bruge flere informationer omkring mit projekt, er du velkommen til at skrive din mail her i tråden så jeg kan sende dig hvad du har brug for

//

Fra Odense C
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 18:36
Fra Odense
Tilmeldt 18. Apr 09
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 18:42

Hej AWK

Det kommer jo rigtig meget an på, hvad det er du efterspørger af funktioner og moduler. Hvis du kan skrive lidt mere om hvad det er du søger, kan vi måske hjælpe dig. Jeg kan evt. sætte dig i kontakt med vores programmør, hvis du er interesseret.

Forsat god lørdag

Anders Therkildsen

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 299
Skrevet kl. 20:02

Hej AWK.

Jeg kan helt sikkert hjælpe og ønsker mere information om projektet: info@luxdesign.dk

Kunne du tænke dig at sælge hair extensions? Clip hair extensions, keratin totter og værktøj.

Fra Kbh
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 348
Skrevet kl. 21:04
Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 22:07
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sørg for at vælge en, der kan vise noget lignende frem, i den størrelsesorden du skal bruge. Den der er billigst nu, kan rigtigt hurtigt blive en dyr affære, hvis ikke du får specificeret klart fra starten af, hvad systemet skal kunne skaleres til - og vedkommende er i stand til at bygge det, således det så også kan det.

Mvh. Allan

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 22:17
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Nu må du huske på at prisen ikke betyder alt! Det kan også blive for billigt !!! :-)

Nå - spøg til side - kan du ikke fortælle lidt om hvad du vil have lavet? Vi er jo ikke tankelæsere, og jeg kan ikke danne mig et overblik ved at få smækket et link i hovedet.

VH Jørgen Olsen

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)