Det er så nok bare mig, der er gammeldags eller også er jeg bare ikke typen, der kunne finde på at bede om at få lavet noget gratis for mig. Det var måske noget andet, hvis nogen tilbød det, men ligefrem at bede om det kunne jeg ikke drømme om.
Men hvis I selv synes, at I vil arbejde gratis for andre, så fred være med det. Jeg gjorde det bare ikke.
Jeg vil anbefale dig at tage imod ComputerLabs tilbud om at lave en standardside til jer.
Jeg kan se, at det kun koster 4000 kr, og så får I et proffesionelt design og endda et CMS, så I uden problemer selv kan ændre i teksten eller telefonnummer osv. hvis det sklle blive relevant i fremtiden i stedet for at give penge til en programmør for at ændre småting hen ad vejen for jer.
Dét er altså en super-deal, som jeg synes I skal tage imod.
Kan du skrive en mail til mig med de specifikke ønsker, skal jeg give dig en pris. Har du fuldkommen styr på, hvordan du gerne vil have siden til at se ud, behøver det ikke koste en bondegård. Men udspecificer dine ønsker, og så vil jeg kigge på det.
Du tillader dig at forespørge om at få lavet et gratis website, men hvor mange har du spillet ud mod hinanden?
Efter den indledende briefing spilder du andre folks tid på at lave et stykke arbejde for dig, som du ikke engang gider at svare eller reagere på. Yderligere er du ikke engang mand nok til at meddele, at du har valgt en anden leverandør. Det er ikke en fair behandling af nogle, som vil hjælpe dig.
Resultatet er, at du og din virksomhed ikke kan anbefales til andre, men derimod burde placeres i gruppen af gråzonevirksomheder.