Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du mon lade sig gøre?

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Tjek dine privat beskeder

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 22:54

Det er så nok bare mig, der er gammeldags eller også er jeg bare ikke typen, der kunne finde på at bede om at få lavet noget gratis for mig. Det var måske noget andet, hvis nogen tilbød det, men ligefrem at bede om det kunne jeg ikke drømme om.

Men hvis I selv synes, at I vil arbejde gratis for andre, så fred være med det. Jeg gjorde det bare ikke.

Hav en fortsat god aften! Smile

Flemming

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 523
Skrevet kl. 11:28

Lars har tilbudt at sætte en wordpress op. Så den mulighed vil jeg da lige se på.

Fra Kbh. S.
Tilmeldt 3. Mar 09
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 13:44

Jeg vil anbefale dig at tage imod ComputerLabs tilbud om at lave en standardside til jer.

Jeg kan se, at det kun koster 4000 kr, og så får I et proffesionelt design og endda et CMS, så I uden problemer selv kan ændre i teksten eller telefonnummer osv. hvis det sklle blive relevant i fremtiden i stedet for at give penge til en programmør for at ændre småting hen ad vejen for jer.

Dét er altså en super-deal, som jeg synes I skal tage imod.

men held og lykke i hvert fald.

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 523
Skrevet kl. 15:11

Tak for det :-)

Vi kan godt selv rette til på siden når den først

er oppe, har en lille smule erfaring med det.

4000 er ok pris, men det er slet ikke så meget vi

har brug for :-)

Søger stadig webdesignere der har brug for en fin referance :-)

Sikker en SKØØNT vejr

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:16

Hej Siranee

Kan du skrive en mail til mig med de specifikke ønsker, skal jeg give dig en pris. Har du fuldkommen styr på, hvordan du gerne vil have siden til at se ud, behøver det ikke koste en bondegård. Men udspecificer dine ønsker, og så vil jeg kigge på det.

Fra Kbh. S.
Tilmeldt 3. Mar 09
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 16:35

Hvad så, fik du lavet din hjemmeside?
Mit tilbud står stadig ved magt. :)

Fra Holte
Tilmeldt 29. Jan 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 13:52

Din troværdig har lidt et meget stort knæk!

Du tillader dig at forespørge om at få lavet et gratis website, men hvor mange har du spillet ud mod hinanden?

Efter den indledende briefing spilder du andre folks tid på at lave et stykke arbejde for dig, som du ikke engang gider at svare eller reagere på. Yderligere er du ikke engang mand nok til at meddele, at du har valgt en anden leverandør. Det er ikke en fair behandling af nogle, som vil hjælpe dig.

Resultatet er, at du og din virksomhed ikke kan anbefales til andre, men derimod burde placeres i gruppen af gråzonevirksomheder.

Bibbi
AbMano

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 13:58

Mon han giver gratis vare fra hans WongTong Thai Market hvis jeg fortæller mine venner jeg har spist noget der fra?:) det er da en god reference!;)

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)