har lige brugt nogle timer på at søge på nettet efter et sted hvor man kan få kontakt til en handelsagent 7/ salgsagent- det findes åbenbart ikke ! er der evt. nogen her det kender et site ? eller endnu bedre - er der en handelsagent derude, som kunne tæænke sig et nyt salgsagentur ? afregning vil blive på ren provision - stort indtjenings potentiale. Kundesegmentet vil være følgende brancher : alle former for mekaniske værksteder, grosister af vare til værksteder, producenter af kloakartikler, grosister af kloak artikler, falck, brandvæsner, havne, elværker + mange mange flere - kun fantasien sætter grænser |
Handelsagent (sælger) der kan sælge varen, skabe relationer (troværdighed, kemi, tillid), opbygge netværket, kommunikere på alle niveauer, menneske kender med god psykologisk sans, der kan nå frem til målet/resultatet forholdsvis hurtigt og effektivt. Er det sådan cirka hvad du har søgt efter/gjort dig af tanker ? I så fald kunne opgaven muligvis være noget for mig.
Hvis du er interesseret vil jeg gerne bede om lidt yderligere infor omkring produktet, virksomheden m.m. på v.johnny@jubii.dk, og herefter skal jeg melde tilbage til dig med nærmere information omkring mig selv, såfremt det kunne være en aktuel opgave for mig.
Jeg ser frem til at høre fra dig - god weekend !