Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor finder mann salgsagent / handelsagent ?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Ølgod
Tilmeldt 17. Apr 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

har lige brugt nogle timer på at søge på nettet efter et sted hvor man kan få kontakt til en handelsagent  7/ salgsagent- det findes åbenbart ikke ! er der evt. nogen her det kender et site ? eller endnu bedre - er der en handelsagent derude, som kunne tæænke sig et nyt salgsagentur ? afregning vil blive på ren provision - stort indtjenings potentiale.

Kundesegmentet vil være følgende brancher : alle former for mekaniske værksteder, grosister af vare til værksteder, producenter af kloakartikler, grosister af kloak artikler, falck, brandvæsner, havne, elværker + mange mange flere - kun fantasien sætter grænser

Tilmeldt 18. Dec 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 23:20

Handelsagent (sælger) der kan sælge varen, skabe relationer (troværdighed, kemi, tillid), opbygge netværket, kommunikere på alle niveauer, menneske kender med god psykologisk sans, der kan nå frem til målet/resultatet forholdsvis hurtigt og effektivt. Er det sådan cirka hvad du har søgt efter/gjort dig af tanker ? I så fald kunne opgaven  muligvis være noget for mig.

Hvis du er interesseret vil jeg gerne bede om lidt yderligere infor omkring produktet, virksomheden m.m. på v.johnny@jubii.dk, og herefter skal jeg melde tilbage til dig med nærmere information omkring mig selv, såfremt det kunne være en aktuel opgave for mig.

Jeg ser frem til at høre fra dig - god weekend !

Fra Middelfart
Tilmeldt 18. Apr 09
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 22:00

Handelsagenter er jo ikke særlig udbredt i Danmark. Jeg går ud fra at agenten skal være i Danmark. I Tyskland findes der masse, her har de betegnelsen "Handelsvertreter"

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)