Jeg går ud fra, at I er klar over at et sådant modul kan købes færdigt. Er det korrekt at I vil have jeres eget modul fremstillet, således at brugeren bare skal isætte telefonkortet ? (så kan jeg måske hjælpe jer)
Der må være et par stykker i Danmark, der kan det der, mon ikke om Thrane & Thrane kunne hjælpe jer godt på vej, hvis de ikke lige selv laver hvad i skal bruge. Eller Terma Eletronik? ...blot hvad jeg lige havde i hovedet. Mvh Steen
Nej den behøver ikke kunne noget specielt i forhold til andre. Vi ville hovedsageligt undersøge om det kunne svare sig at få det lavet selv fremfor at købe dem færdige.
Har tjekket lidt priser på alibaba, og med fragt og told, løber det faktisk op..
Hvor mange snakker vi om ? Hvis I regner med at skulle bruge 10-100 stk, vil jeg anbefale jer at købe en eksisterende, men mindre I har specielle krav.
Over 100-300 stk. vil det sikkert kunne betale sig, men I skal regne med imellem kr. 100.000,- - 300.000,- til udvikling, da der skal gennemføres en del test o.l inden produktet er klart. Dette kan vi dog minimere ved at anvende halvfabrikata.