Vi står overfor at skulle have lavet et salgsdisplay til vores produkt. Følgende krav:
Det skal kunne indeholde 10 produkter - Mål kan fremsendes. Der skal være tryk på siderne og på toppen. Det skulle gerne kunne bruges som emballage for kolli også.
Jeg arbejder, tæt sammen med et firma, her i århus området, som laver sådanne displays, i akryl. Og kan hurtigt gøres ud fra tegninger. Og jeg selv kan hurtigt lave trykket.
Så prøv at maile lidt omkring det, så skal jeg finde en pris.
Tør vædde en flaske vin på at du ikke finder et billigere serigrafisk trykkeri, end mit. Og at du sikkert skal meget højre op, i pris(350-500 kr i opstart) for at finde noget som matcher, min kvalitet, gør det sikkert ikke alligevel.
Det ved jeg ikke helt hvad jeg skal sige til andet end det kunne komme an på en prøve ;)
Jeg har arbejdet de seneste 9 år med emballager, tryk mv - men har mest erfaring i netop display løsninger, alt fra store halv palle display til små borddisplay, gaveæsker i høj kvalitet, foldere, logo labels mv. Jeg har da et god portefølge bag mig, desværre kan jeg ikke gå og "prale" med hvem jeg producerer for.
Så hvis ellers personen der skal bruge disse display vil lade det komme an på en prøve, så skal han være mere end velkommen - min mail er m.bendtsen@privat.dk - tak fordi du byder mig op til dans og god weekend.