Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

programmør søges

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 17. Apr 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Projekt prøgrammør til ca en mdr. arbejde til første ud gave ialt 3 versioner man skal kunne følgende.

PHP eller ligende My squl, Css, Html.

kontakt jj@hr-focus.dk eller 23608840

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 23:51

Du skal være velkommen at kontakte mig, med lidt mere info om projektet. Se kontaktformularen på min hjemmeside:
www.ComputerLab.dk

Mvh
Brian Jørgensen

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 299
Skrevet kl. 20:13

Hej Jan.

Du må gerne sende mere info på info@luxdesign.dk

Kunne du tænke dig at sælge hair extensions? Clip hair extensions, keratin totter og værktøj.

Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 451
Skrevet kl. 20:21

Du er også mere end velkommen til at kontakte os med en kravspecifikation. Så laver vi et super sommer tilbud til dig

Mvh Thomas - Aboutweb.dk

Fra Odense
Tilmeldt 18. Apr 09
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 20:25

Hej Jan

Vi har en programmør der ikke laver dagens gode gerning for tiden, så vi låner ham gerne ud, vi vil selvfølgelig gerne have ham tilbage når du er frædig med ham ;-) - Han er forholdsvis billig, men projektets omfang vil nok betyde at en aftalt pris  samt tidsperiode vil være nødvendig at kende først.

Han er skarp inden for PHP, MySQL, CSS og Html, så han er sikkeret interesseret i at høre mere. Fortæl lidt mere om projektet, og hvilke moduler/funktioner det er du efterspørger. Hvis du sender mig en mail på anders@memedia.dk om projektet, skal jeg vende tilbage hurtigts muligt.

Glæder mig til at høre mere om projektet.

God lørdag aften

Anders Therkildsen

Fra Middelfart
Tilmeldt 18. Apr 09
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 20:28

Vi kan helt sikkert også hjælpe med dette..

Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 08:53

Hej Jan

Det lyder helt sikkert som en opgave vi vil kunne hjælpe dig med.

Vi har en programmør som har meget stor erfaring med lige netop de ting som du har brug for, så ham må du gerne benytte dig af. Vi har før lavet store løsningerne i netop PHP, så omfanget bliver næppe et problem.

Du skal være mere end velkommen til at kontakte mig på troels@burnzone.dk eller tlf. 27 84 75 05, så kan vi snakke nærmere om hvad det er du gerne vil have lavet.

Jeg ser frem til at høre fra dig.

Med Venlig Hilsen
Troels K. Christensen
BurnZone Software

Fra København
Tilmeldt 17. Apr 09
Skrevet kl. 14:19

Du er en af dem som vi godt vil arbejde videre med.

Vi har dog brug for at du underskriver en tavshedserklæring inden vi sender dig materiale som kan give dig overblikket til at give os et tilbud vedr. vores nye koncept.

Har du en tavshedserklæring eller skal vi fremsende en?

Vi regner med at du i løbet af denne uge kan modtage materialet så du kan komme op med et tilbud.

Du er meget velkommen til at kontakte mig for yderligere oplysninger.

hilsen

jan jepsen

tlf. 23608840 eller jj2hr-focus.dk

Fra København
Tilmeldt 17. Apr 09
Skrevet kl. 15:18

for at gøre det lidt lettere vil jeg gerne om du kunne sende mig din mail adr. så jeg kan sende dig nogle dokumenter

jan jepsen

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)