Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal jeg gøre mere lige nu?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Ølstykke
Tilmeldt 3. Apr 06
Indlæg ialt: 102
Fra  Peak Sport Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer
Jeg har fået peppet og pudset min butik lidt op.
Jeg fik lavet en flash til forsiden, men er lidt i tvivl om hvordan den virker, skal det feks være slagtilbud eller måske afspejle at her kan man finde viden og få råd om produkter?

Får man lyst til at købe noget her??

Mvh
Steen

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 11:28

Hej

hvis jeg hurtigt kikker på siden, så undrer det mig at flashen på forsiden med Chris Sharma, forsvinder og så kommer den samme igen, jeg forventede at der kom noget andet, når det gik så stærkt...

men ellers ser det fint og nemt overskueligt ud,,, måske nogle tilbud i bunden, det er ofte godt til at få folk til at klikke og dermed komme igang med at bruge siden...

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Fra Ølstykke
Tilmeldt 3. Apr 06
Fra  Peak Sport Skrevet kl. 11:50

Hmm ja, flashen. Jeg havde ikke så goe ideer lige i det øjeblik da den blev lavet. Men den kan laves om hurtigt. Tak for svaret.
Mvh
Steen

Fra Malmø
Tilmeldt 4. Jan 08
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 11:54

Hej Steen

Jeg er fornylig begyndt at interessere mig en del for klatring og har brugt din side et par gange! Umiddelbart vil jeg først sige at din shop klart er den der i DK virker mest indbydende og professionelle inden for området. Dine gode billeder samt en kort men indholdfuld tekst af produkterne m.m. for mig til at smide hånden i lommen. ( efter penge pungen selvfølgelig ). Så den ros skal du ha´....

Hvis jeg skal give lidt konstruktiv kritik ville det nok være den gule farve med den hvide tekst på knapperne som flyder en del sammen. Men ellers synes jeg som sagt at den fungere rigtig godt.

Vh.

Thomas Mönte

Fra København
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 62
Fra  Danish Mind Skrevet kl. 12:35

Hej Steen,

Jeg har overhovedet ikke forstand på - eller interesse for klatring - men har løbet din side igennem som almindelig bruger.

Jeg synes, førstehåndsindtrykket er utroligt lækkert - indbydende og jo, man får lyst til at købe. En masse.

Flashen er lidt underlig - kort - og giver mig ikke noget ekstra. Troede jeg ville få lækre billeder af mand på klippe - men der kom kun et reb....

Så prøver jeg at gennemføre et køb - af en hjelm. Går ind og siger køb - der kommer så advarsel, som siger jeg skal vælge variant - men øv, der er ikke noget jeg kan vælge imellem - der er kun rød. Nå, jeg vælger rød. Og siger køb igen. Så kommer der en advarsel om, at nu har jeg købt en hjelm - og jeg skal endda klikke OK igen. (er den advarsel nødvendig? jeg kan jo nemt overskue kurven når jeg når så langt??) Jeg ville ta den af.

Så prøver jeg for sjov at købe en hjelm mere - så kommer der advarsel om at købet overstiger lagerbeholdningen!. Men ikke hjælp til at komme videre med købet? Øv. Der var jeg igen stået af den her handel.

Nu prøver jeg at gennemføre købet - og skal igen bekræfte at jeg rent faktisk vil købe den hjelm. Synes du er alt for venlig med dine advarsler - Jeg er jo ikke dum vel...;-)). Nå, jeg siger igen KØB - og så kommer der vist en ny side frem med advarsler om hvilke procentsatser de forskellige køb koster. Det ville jeg osse tage ud - hvis det ikke er lovpligtigt. Og det kan det vist ikke være - er i hvert fald ikke stødt på det før.

Så får jeg sagt ja tak til køb på dankort visa - og så¨kommer en side frem, med nyt link man skal trykke på for at komme til den endelige betaling. Det gider jeg heller ikke - er skrækkeligt utålmodig og er dermed vist prototypen på en kunde i en webshop.

Sidst ville jeg flytte linket til indkøbskurven op i højre hjørne - på min lille mac - skulle jeg lede og scrolle for at finde den. Det undgår du med højre hjørne.

SÅ bottomline er - hvis jeg havde din butik - ville jeg gøre meget ud af at forenkle SELVE købsprocessen. Den er i mine øjne unødvendigt lang og besværlig.  Tror virkelig du kan øge dit salg ved at være lidt mindre "flink" med advarslerne - og gøre købet meget enklere.

Håber du kan bruge feedback til noget - siden er toplækkert designet - så det er den kedelige købsproces der skal forenkles.

Bedste hilsner

Helle Høy

Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 13:23

Synes faktisk det ser fint og overskugeligt ud, jeg er ikke målgruppen, men kom jeg hvis jeg var og kom ind på siden så tror jeg at jeg ville kigge nærmere på hvad der tilbydes.

Jeg tror det ville være en plus hvis du smed nogle af dine tilbud på forsiden også.

- Thomas

Fra Ølstykke
Tilmeldt 3. Apr 06
Fra  Peak Sport Skrevet kl. 14:05

Hej Helle, jeg kan altid bruge kritik fra een der gider at give konstruktiv kritik og dine punkter noteret...
Før vi gik igang tænkte jeg faktisk en del over hvordan jeg fik de kvindelige klatrere til at hanlde hos mig, for jeg har meget få kvindelige kunder. Der er langt flere mænd end kvinder der dyrker sporten, men stadig er fordelingen skæv.

Og ved du hvad Helle, for dig skal jeg skaffe Chris på en varm klippe, til næste gang du kigger forbi...
Tak og mvh
Steen

Fra Ølstykke
Tilmeldt 3. Apr 06
Fra  Peak Sport Skrevet kl. 14:09

Tjek1343:

Hej Steen

Jeg er fornylig begyndt at interessere mig en del for klatring og har brugt din side et par gange! Umiddelbart vil jeg først sige at din shop klart er den der i DK virker mest indbydende og professionelle inden for området. Dine gode billeder samt en kort men indholdfuld tekst af produkterne m.m. for mig til at smide hånden i lommen. ( efter penge pungen selvfølgelig ). Så den ros skal du ha´....

Hvis jeg skal give lidt konstruktiv kritik ville det nok være den gule farve med den hvide tekst på knapperne som flyder en del sammen. Men ellers synes jeg som sagt at den fungere rigtig godt.

Vh.

Thomas Mönte

Thomas, jeg får tårer i øjnene, der er Amino-rabat næste gang du skal bruge noget...
/Steen

Fra Malmø
Tilmeldt 4. Jan 08
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 18:40

Hehe den har jeg også noteret! ;)

Thomas Mönte

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)