Hej Steen,
Jeg har overhovedet ikke forstand på - eller interesse for klatring - men har løbet din side igennem som almindelig bruger.
Jeg synes, førstehåndsindtrykket er utroligt lækkert - indbydende og jo, man får lyst til at købe. En masse.
Flashen er lidt underlig - kort - og giver mig ikke noget ekstra. Troede jeg ville få lækre billeder af mand på klippe - men der kom kun et reb....
Så prøver jeg at gennemføre et køb - af en hjelm. Går ind og siger køb - der kommer så advarsel, som siger jeg skal vælge variant - men øv, der er ikke noget jeg kan vælge imellem - der er kun rød. Nå, jeg vælger rød. Og siger køb igen. Så kommer der en advarsel om, at nu har jeg købt en hjelm - og jeg skal endda klikke OK igen. (er den advarsel nødvendig? jeg kan jo nemt overskue kurven når jeg når så langt??) Jeg ville ta den af.
Så prøver jeg for sjov at købe en hjelm mere - så kommer der advarsel om at købet overstiger lagerbeholdningen!. Men ikke hjælp til at komme videre med købet? Øv. Der var jeg igen stået af den her handel.
Nu prøver jeg at gennemføre købet - og skal igen bekræfte at jeg rent faktisk vil købe den hjelm. Synes du er alt for venlig med dine advarsler - Jeg er jo ikke dum vel...;-)). Nå, jeg siger igen KØB - og så kommer der vist en ny side frem med advarsler om hvilke procentsatser de forskellige køb koster. Det ville jeg osse tage ud - hvis det ikke er lovpligtigt. Og det kan det vist ikke være - er i hvert fald ikke stødt på det før.
Så får jeg sagt ja tak til køb på dankort visa - og så¨kommer en side frem, med nyt link man skal trykke på for at komme til den endelige betaling. Det gider jeg heller ikke - er skrækkeligt utålmodig og er dermed vist prototypen på en kunde i en webshop.
Sidst ville jeg flytte linket til indkøbskurven op i højre hjørne - på min lille mac - skulle jeg lede og scrolle for at finde den. Det undgår du med højre hjørne.
SÅ bottomline er - hvis jeg havde din butik - ville jeg gøre meget ud af at forenkle SELVE købsprocessen. Den er i mine øjne unødvendigt lang og besværlig. Tror virkelig du kan øge dit salg ved at være lidt mindre "flink" med advarslerne - og gøre købet meget enklere.
Håber du kan bruge feedback til noget - siden er toplækkert designet - så det er den kedelige købsproces der skal forenkles.
Bedste hilsner
Helle Høy