Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google qualified company

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Joke? Det er skam helt sandt. Google kan man jop stole på, ik? :)

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Gå ud og vask din mund med sæbe, knejt ;-)

Fra Brøndbt Strand
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 414
Fra  Kipimo Webjuice.dk Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har der stået "Google Qualified" så mange gange og Demib skriver at det KUN er adwords. Jeg vil i den anledning gerne gøre opmærksom på at der også er en "Google Analytics Individual Qualified" test - Læs om Google Analytics Individual Qualified testen på min blog.

Jeg kender udemærket Adwords testen, men vil sige at Analytics-pendanten heldigvis er lidt mere fornuftig. Jo, der er hjørner som man ikke behøver at kende for at være dygtig til at bruge data, men man bør kende detaljerne i det system for at kunne det ordentligt.

I forhold til skomagernes børns sko, så skulle i prøve at kigge på dem der udbyder webanalyse og deres egen tracking. Der er der huller i sålerne. Det skriver jeg mere om på min blog når jeg får tid til en ordentlig gennemgang. Det er meget sjovt at se hvordan det står til nogle af stederne... (for slet ikke at tale om min egen opsætning :D).

Når det er sagt, så forstår jeg godt virksomheder, som ikke bruger tiden på at tage testen, for man kan sagtens være dygtig uden. Men sammenligningen, som Demib nævner, omkring at man skal have gået på konservatoriet for at være en dygtig musiker, er ikke helt god. Forskellen er at på konservatoriet lærer du at spille, Google testen tager du efter du har lært det, lige meget hvordan du har tilegnet dig den viden. Man kan ikke lære at spille selv, og så gå ind og tage en prøve og derefter være uddannet på kons.

Partner i digitalbureauet Ambition, samt ejer af webshoppen https://froesnapperen.dk/ 

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

så du mener at seo folk de sparer pengene væk på adword, og gør ikke noget for at blogge sig til en bedre placering i google osv osv? bare nysgerrig nu når du graver i det hihi ;-)

i skal alle have mange tak for jeres svar, jeg mener selv jeg har fået tilfredstillet min nysgerrighed. 

mikkel, jesper, thomas og alle andre som har bidraget til tråden :-) 

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Uddannelsesformen er undordnet - resultatet er det samme. Uanset om du skal hyre en rockmusiker eller en AdWords ekspert giver det ingen garanti for en god fest at disse er Google Qualified eller konservatiroeuddannet. For problemet med begge dele er, at de måske beviser, at du kan teknikken men ikke at du er kreativ nok til at få det til at rykke. Det samme gælder iøvrigt de fleste andre kreative fag. Det er da også derfor, at der inden for disse er så ekstrem stor procentdel af de dygtigste som ingen uddannelse, kurser eller papirer har på deres kunnen.

Det der så gør lige præcis Google Qualified så latterlig er det faktum, at der ingen kontrol er med hvem der tager prøven og hvem der tager æren. Jeg kender til masser af eksempler, hvor dem der bryster sig af at have diplomet, har fået andre til at tage prøven fordi de ikke gad :)

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)