Jeg og mit team er igang med at udvikle et helt nyt koncept indenfor sportssite på nettet.
Et koncept, der absolut ikke er set før!
Men holdet er ikke fuldendt, vi mangler en programmeringsekspert som kender til asp.net, silverlight og andre Microsoft-baserede udviklingsværktøjer. Hovedopgaven bliver at lede systemudviklingen til nettet og samarbejde med en grafiker samt en programmør mere.
Personen vi søger skal være bosidende i Århus eller omegn.
Kontakt martindarken@gmail.com for at høre mere og hvad vi kan tilbyde dig.
Jeg kunne godt være profilen i søgte, har udviklet .Net ligeså længe som det har eksisteret, ialt over 12 års erfaring, civilingeniør, konsulent for 25 top virksomheder jada, jada, jada...
Desværre har jeg ikke tid, da mit eget firma optager al min tid og mere til. Men jeg har alligevel et par råd til dig:
- Århus har en meget aktiv .Net brugergruppe, måske skulle du lede der. - Hvis I skal lave RIA'er så overvej Flex istedet for Silverlight, teknologisk kan de stortset det samme, men Flex har meget bedre udbredelse og det kommer til at betyde noget for jeres bundlinie. Jeg ved at man som .Net programmør, tænker at Silverlight er den letteste vej at gå, men hvis man giver Flex en chance, vil man se at forskellene ikke er så store. Så hvis man kan sin .Net kan man også hurtigt lærer Flex.
hehe ja, det er jo det evindelige problem. Men som sportsfan er man jo nysgerrig :) Men kan godt forstå dig. Hver gang jeg har en ide har jeg det på samme måde.
Men holdet er ikke fuldendt, vi mangler en programmeringsekspert som kender til asp.net, silverlight og andre Microsoft-baserede udviklingsværktøjer. Hovedopgaven bliver at lede systemudviklingen til nettet og samarbejde med en grafiker samt en programmør mere.