Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg er sgu blevet lidt forvirret.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Dec 07
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige lavet en webshop på .shoppinnet.com

Og butikken er næsten klar ,,, Men nu  jeg så lige kommet i tvivl om jeg skal hoste navnet jeg bruger hvidbrudshop!!! alså jeg har en butik der hedder hvidbrud og det er mit navn,hvis i forstår og min webshop vil jeg kalde hvidbrudshop ,hvordan gør jeg det og skal jeg have e nyt cvrnr eller kan jeg bruge det samme som til min butik irl. håber der er nogen der har nogen gode råd

hilsen gitlo

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 08
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 22:03
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hold da op...det forstod jeg intet af! Dog giver overskriften meget mening efter at have laest dit indlaeg. .

Simon S Larsen Purchasing analyst

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 22:06

Hej Gitlo

Hvis du allerede har et CVR nummer til din butik IRL så kan du også sagtens bruge det til din webshop.

/Niels

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 3. Dec 07
Skrevet kl. 22:11

Ja det gik lidt hurtigt da jeg skulle skrive det ;0)

Tilmeldt 3. Dec 07
Skrevet kl. 22:15

Hej Niels...

Tak for det, men hvad med navnet hvidbrudshop skal jeg hoste det tror det hedder det,eller kan jeg bare kalde min butik hvidbrudshop,fex hvidbrud betaler jeg for hver måned. fordi som jeg lige kan læse mig til kan jeg bare køre butikke uden noget andet at jeg skal tilmælde mit på google advords!!.

mon du kan hjælpe mig der ;0)

/ Gitte

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 22:18

Du snakker om at du vil have den på shoppinnet? Så når de beder om firmanavn, så skriver du bare hvidbrud eller hvidbrudshop

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Århus
Tilmeldt 27. Feb 09
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 10:56

Hej Gitte

Jeg kan ikke helt hitte ud af hvad du mener.

Kan forstå at du har www.hvidbrud.dk og www.hvidbrudshop.shoppinnet.com

Er dit sprøgsmål så om du kan få www.hvidbrudshop.shoppinnet.com til at være hvidbrudshop.dk?

Ved godt det ikke er en del af sprøgsmålet men hvor langt er du med siden. Kunne ikke rigtigt få noget til at virke så du skulle måske vente med at smide den på forsiden af hvidbrud.dk før den var færdig. Der ud over kører den meget meget langsomt.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)