Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ældre Photoshop købes..

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 485
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen

Jeg er en ung studerende som står og mangler et photoshop, mit gamle er 5.5 som ikke dur tl så meget mere.. Desværre er økonomien ikke så god, så jeg ville ønske at der var nogle af jer som lå inde med nogle gamle Photoshop, helst CS2 eller CS3 som i kunne tænke jer at sælge til mig, for en god pris..

Håber virkelig at der er nogle der kan hjælpe mig..

I kan sende en mail til: krii08@hotmail.com

MvH Kristoffer

Ps. de skal selvfølgelig være lovlige :)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 20:37

Er det i det hele taget "lovligt" (jf. licensbetingelserne) at videresælge en licens?

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 20:40

Nej.
Med mindre man aut. forhandler af Adobes software.
Det ses ofte på f.eks Ebay, at nogle forsøger at sælge licenser.
Opdager Ebay eller Microsoft det, bliver de items straks slettet af Ebay's listings.
Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 21:48

Ole Thorup:

Er det i det hele taget "lovligt" (jf. licensbetingelserne) at videresælge en licens?

Jeg er på dybt vand her, men mener ikke at den slags begrænsninger holder i DK under dansk lovgivning. Udelukkende noget jeg har hørt, måske nogen kan be-/afkræfte?

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 21:54

Et opslag på Adobes hjemmeside gav dette uddrag: