Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Joomla Partner søges

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Jun 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Vores samarbejdspartner ud i Joomla programmering har fået nyt job og har derved ikke tid til at hjælpe os længere. Så vi søger nu en ny samarbejdspartner, der er en haj ud i programmering af joomla hjemmesider. Vi er et større netværk af mindre virksomheder, som arbejder sammen og derigennem kommer der opgaver på nye hjemmesider eller renovering af gamle sider. Vi har brug for en der kan vedligeholde vores egne hjemmesider og give tilbud på nye.
Rart kunne der være at have en nogenlunde fast pris på standart hjemmeside, da vi er flere der giver bud på hjemmesider, ud fra forskellige vinkler bla. grafisk design, fotografer, tekstforfatter og rådgivere.  Vi har været begavet med nogle gode priser fra vores gamle Joomla mand og hvis du er rimelig i pris, vil det afspejle sig i flere job og opgaver og derved igen blive solgt og anbefalet.
Skrive til mig på Mads@zsign.dk lidt om dig og hvad du kan og tilbud på dine ydelser, så har jeg en mulighed at sende det videre til mine andre samarbejdspartner.  

Venligst

Mads Vang Christensen

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Det er lige en opgave for mig. Tak et kig på min hjemmeside, og lad mig høre om det er noget for dig /jer. Se link i signatur.
Så kan vi tage en dialog om et fast samarbejde, og finde en pris struktur I kan være tilfreds med.

Mvh
Brian Jørgensen

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)