Har været i det kreative hjørne, og selv designet 2 bannere/billeder (dem med bobler), samt topbanner på min hjemmeside, og vil meget gerne høre jeres mening om designet..
Ligeledes har jeg skrevet noget tekst inde i boblerne, som jeg egentlig er meget godt tilfreds med, men overvejde lidt at skifte teksten ReklameMusik ud med Search Over..
Konstruktiv kritik: Jeg synes godt nok du skal lave det en del mere fanzy med teksten i de bobler - det ligner jo et screendump fra Word med den tekstjustering + form
Ind i feks Photoshop med det, og smæk nogen effekter på!
Jeg skal ikke gøre mig klog på selve design-delen. Det er min kollega mere ferm til.
Men kommunikationen vil jeg anbefale at lave om. Fortæl hellere, hvad kunderne kan få/opleve/forbedre på din hjemmeside. Eksempel (sådan lidt hurtigt...): "Få hurtig inspiration til din næste reklamemusik"
Gimp og Paint.Net kan sagtens lave det samme, men det kræver selvfølgelig evnerne.
Som sagt tager det kun få minutter, hvis man ved hvordan. Så du kan jo evt hyre en billig grafiker til det forholdsvis simple arbejder der evt skal laves.
Du har helt ret, at ting tager som regel noget mindre tid når man hved hvordan.. Siden oprettede jeg igår, og der er ingen tvivl om at jeg gerne vil have rettet designet mere til, så tobias hvis det er ok, har jeg dig i tankerne til evt. senere brug... lader jo til du har evnerne, så hurtigt du fik smækket det sammen.. :-)
Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk
Nu får jeg sku snart tårer i øjnene.. det er super super pænt af dig, og det vil jeg meget gerne.. nu har jeg en topmenu der hedder Reklamebureau, men ændrer det til partnere..
Som tak vil jeg gerne tilbyde dig en profil hvor du har et billede/logo + profil tekst + link til din/jeres hjemmeside under partner menuen..
(de 3 firmaer der ligger derinde er bare nogle demo jeg brugte til at teste med)