Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ReklameMusik.dk Update..

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er der tilføjet flere reklame-oplysninger, samt tilknyttet  videoer håber i synes om det...

Ingen kommentarer i første indlæg.. Sad .. Virkelig ingen der har noget at sige, tilføje eller kommenterer??

www.ReklameMusik.dk

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 13:43

Hej

hvad med et link til en side hvor man kan købe musikken? ved godt at en del er speciel produktioner, men nogen af dem er jo regulære musiknumre...

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:00

Lavede et projekt omhandlende musiksøgninger, og kom frem til at musik skal - overfor kunder - relateres til andre sammenhæng end de gængse kategorier, og der rammer du jo plet med at relatere det til reklamer i stedet. Super idé til en side.

Eneste kritikpunkt af siden som sådan kunne være at den kun viser 4 hits som max under kategorierne, det virker lidt snævert (eller er det min PC som roder rundt?). De enkelte hits fylder lidt over halvdelen af det midtersteområde, så måske man kunne bruge bredden mere, når man vist de forskellige hits og med mindre bileder?

Tilmeldt 15. Apr 09
Skrevet kl. 17:58

Reklameshoppen.dk:

Hej

hvad med et link til en side hvor man kan købe musikken? ved godt at en del er speciel produktioner, men nogen af dem er jo regulære musiknumre...

Jo det er meningen på et tidspunkt, dog er der flere løsninger på det område.. har undersøgt om muligheden for selv at sælge musikken, hvilket  godt kan lade sig gøre, men det koster lidt penge at få lov.. dernæst er der den mulighed for at linke videre, men inden jeg gør det, vil jeg meget gerne lave en aftale med det sted jeg linker til.. Smile

Tilmeldt 15. Apr 09
Skrevet kl. 18:04

PeterOM:

Lavede et projekt omhandlende musiksøgninger, og kom frem til at musik skal - overfor kunder - relateres til andre sammenhæng end de gængse kategorier, og der rammer du jo plet med at relatere det til reklamer i stedet. Super idé til en side.

Eneste kritikpunkt af siden som sådan kunne være at den kun viser 4 hits som max under kategorierne, det virker lidt snævert (eller er det min PC som roder rundt?). De enkelte hits fylder lidt over halvdelen af det midtersteområde, så måske man kunne bruge bredden mere, når man vist de forskellige hits og med mindre bileder?

Tak og fedt at du synes om det.. nice.. hjemmesiden er sat til at vise max 4 reklamer pr. side. dette kan jeg nemt ændre, men synes det fungerer fint.. jeg ved ikke hvilken opløsning du har, men har set ReklameMusik på 2 forskellige computere.. 1 stationær 20 tommer og en blærbar på 15..  og det ser fint ud begge steder...

Hvis det er flere der synes det skal ændres i størrelse eller antal pr. side, hører jeg det gerne, og tak for at gøre mig obs på det..

PS: Har du en apple computer?? eneste jeg ikke har set det på...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:50

Daniel K:

PS: Har du en apple computer?? eneste jeg ikke har set det på...

Nixen, har en 15,4" widescreen bærbar med 1280x800 opløsning.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 23:21

Underlig, men sjov idé. Hvordan er det hele styret? Kan brugerne dele deres "erfaringer", eller er det udelukkende dig der tilføjer oplysningerne?

*Edit*

Og jeg bruger Mac og Safari-browseren og har ingen problemer med at se siden :o) Så alt er helt fint der.

Tror, at det der bliver påpejet er, at der skal vises flere søgeresulater på resultat-siden.

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Fra København
Tilmeldt 17. Nov 05
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 23:25

Sjov ide må jeg sige! :)

Synes opbygningen på siden virker okay overskuelig, men at designet godt kunne trænge til et lille pift.

Mvh Morten Hundahl @ We Make Noise

Tilmeldt 15. Apr 09
Skrevet kl. 16:53

Elias Sørensen:

Underlig, men sjov idé. Hvordan er det hele styret? Kan brugerne dele deres "erfaringer", eller er det udelukkende dig der tilføjer oplysningerne?

*Edit*

Og jeg bruger Mac og Safari-browseren og har ingen problemer med at se siden :o) Så alt er helt fint der.

Tror, at det der bliver påpejet er, at der skal vises flere søgeresulater på resultat-siden.

Der er oprettet muligheden for at debaterer i forumet.. (se top menu)..

søgeresulater på resultat-siden.?? resultater ved brug af søgefeltet, eller ved at klikke på de forskellige kategorier??

Tilmeldt 15. Apr 09
Skrevet kl. 16:56

Morten Hundahl:

Sjov ide må jeg sige! :)

Synes opbygningen på siden virker okay overskuelig, men at designet godt kunne trænge til et lille pift.

Ved godt at designet ikke er perfekt, men oprettet siden i onsdags og biksede hurtigt noget top + side bannere sammen.. skal også lige siges, at jeg ikke er den vilde teknikker på det område, men synes jeg har klaret det godt med mine ringe evner Stick out tongue

PS: Layoutet for teksten på topbanneret er designet af Zaibot..

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)