Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reklame tilbud

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jun 08
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 08:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey allesammen

Jeg har gået med tanken om at sælge outdoor reklamer. Jeg havde forstillet mig at købe nogle reklamesøjler og sætte dem op ud til meget befærdede veje. Jeg havde forstillet mig at hænge dem op i Næstved hvor der er ca. 42.000 indbyggere. Næstved er en by med fuld gang i og der er mange virksomheder der har hjemsted i Næstved.

Mit spørgsmål er nu om der er nogen herinde der kunne forstille sig at de i fremtiden kunne have interessere i sådan noget?
kort sagt, tror i der er grundlag for en rimelig forretning?

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 08:16

Spørgsmålet er vel i første omgang om du overhovedet kan få lov til at sætte dem op de steder du ønsker..

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 29. Jun 08
Skrevet kl. 08:29

Det må jeg finde ud af bagefter. I første omgang gider jeg ikke bruge tid på at finde pladser hvis det viser sig at der ikke er nogen der har interesse inden for dette.

Jeg har ret mange gode kontakter i Næstved så jeg tror ikke at det vil gå hen og blive et mega problem med pladserne.

Fra Odense
Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 09:08

Gundreglen er, at det er ulovligt at opsætte reklamer på befærdede veje - fordi det forstyrrer trafikken og dermed sikkerheden.

Fra Vester Hornum
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 09:11

Ja syntes idéen har været brugt, om den virker ja det ved jeg ikke. Er der nogle "forventet" priser på disse reklamer. Og jeg kan da godt sige at jeg er interesseret, men uden pris, uden info om eksponering, reklame størrelser osv er det ikke nemt.

Med venlig hilsen / Best Regards 

Jimmy Rabøl Jørgensen.

Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 09:24

Outdoor reklamer har været brugt længe, se eksempelvis på ClearChannel, der nok er den største på det område.. Der findes massere af outdoor reklamer langs vejene, hvilket tydeligt kan ses hvis man køre lidt rundt.. især i københavn.

Du skal være opmærksom på følgende ting:

- Tilladelse / aftale for dine placeringer (lejes som regel)

- Demografi (hvor mange mennesker passerer dine placeringer)

- Tryk af reklamerne

- Pris

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Tilmeldt 29. Jun 08
Skrevet kl. 09:33

Ja det bliver nok også det sværeste ved opgaven at få tilladelserne. Selve pladserne burde ikke være noget problem.

Jeg ville køre det på et hobby niveau så derfor vil jeg regne med at det kommer til at være en del billigere end andre udbydere. Jeg har jo ikke undersøgt udgifterne endnu men jeg regner da med at det vil være en del billigere end andre kan tilbyde det til.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 22:38

Danmark er vist også et af de mest restrektive lande når det gælder den slags reklamer... prøv at køre til Malmø, eller en anden by i et andet land. der er MANGE flere reklamer af den slags...

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 23:01

Vi laver ikke andet.... Så bare gå i gang.

Men disse tider er det svært! Alle har skåret på deres markedsføringsbudget.

Hvis du vil sælge reklamesøjler, skal du regne med at langt de fleste af dine kunder vil have dokumentation for effekten før de smide penge efter dit projekt. Langt de fleste, betyder faktisk alle!

Det er svært, men det er ikke umuligt!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)