Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virker det dumt at være ærlig, eller vinder man på det?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 11. Mar 09
Indlæg ialt: 218
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften kære Aminoer,

 

Jeg har gået op og tænkt over dette længe. Min overskrift får det måske til at lyde som om jeg er en plattenslager, men dette må jeg stærkt understrege ikke er tilfældet.

 

Når jeg skal lave 'Om os' siden på min shop, har jeg følgende overvejelser.

 

Skal jeg gøre ligesom alle andre: Lidt kedelig information om vision, mission og værdier.... ELLER?!

Skal jeg være ærlig og fortælle mine kunder at shoppen bliver drevet ved siden af min faste arbejde og derfor er telefon tiden som den er osv. osv. Så folk bedre kan sætte sig ind i at de ikke blive få besvaret deres mail inden for 2 timer osv.

Eller skal jeg bare droppe og fortælle det og bare skrive at vi f.eks. svarer indenfor 24 timer og telefon tiden er 16-18.

Shoppen sælger smykker og accessories og min ambitioner er store selvom det er på fritidsbasis.

 

Hvad synes I? Skyd løs!

På forhånd mange tak!

Fra Grenaa
Tilmeldt 1. Apr 07
Indlæg ialt: 516
Fra  Skiftselv din hvidevarer butik på nettet Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

før vi havde den størelse vi har nu, annoncerede vi med en tekst ala "Åben når du har fri alle hverdage 18-20" dvs, vi vende tlf tiden til noget positivt. 

At det er en hobbyshop eller hvad det er ved jeg ikke om jeg ville vælge at skrive

Bruger du for meget tid på dit lager? Se Smartpack.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Forstår udmærket hvad du mener. Går selv og overvejer at starte webshop og har gjort mig de samme overvejelser.

Jeg vil sige: Vær ærlig - uden at være for ærlig. Du skal selvfølgelig ikke lyve om din forretning, men i og for sig rager det jo ikke kunden, hvor vidt du går i skole, har et dobbeltliv som hemmelig agent ved siden af eller hvad du laver. Selvfølgelig har de ret til at vide noget om forretningen, misforstå mig ikke der. Men fortæl, som du selv siger, i stedet at i svarer indenfor 24 timer og telefon tiden er 16 - 18. - Det andet kan let skræmme nogle kunder væk fra din forretning.

All the best

Kasper Andreassen 

Fra Helsingør
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 620
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Du skal være ærlig, alle har forståelse for en begyndende virksomhed.  Vil gerne

være det de første kunde osv. Mange tror også det er billige vare de så køber.

Selvfølgelig skal du ikke fortælle alt. Man kan sige tingene på mange måder.

Syntes det er slemt, når virksomheder skriver at de kan det hele og man kan

se de er nystartet via det de skriver og et opslag på CVR.nr.

 

Held og lykke med detIdea

 

Fra Randers
Tilmeldt 11. Mar 09
Indlæg ialt: 218
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes du har fat i den lange ende Martin. Nu er jeg mere bevidst om hvordan jeg vil gribe den an.

 

Tak til alle for de brugbare svar!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Tror mere på den med at du skal dreje, den over på at tlf, når I har fri, med angivelse.

Folk, bliver forskrækket af fritids firma'er. Og dette begrundes med, at man ikke går 100% ind for det, og hele den smøre. Og tager man halvdelen af alle de netshops der er, så er de fritidsprojekter. Bare kik på deres leverings tider(Jo længere, jo mindre lager, jo mere fritid).

Kan godt ske at man kæmper mod jante loven, men ingen handler med et fritidsfirma(tror de).

/Kenneth

Ps. ja jeg ved at mit firma er fritid, og står på hjemmesiden. Forventer også at omskrive dette.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeps, "begrænset" ærlighed lyder fint, der er ikke brug for at jeg får afvide hvad du ellers laver, bare hvornår jeg kan træffe dig.

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Fra Slagelse
Tilmeldt 30. Jan 07
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim.

Vær ærlig. Skriv hvem du er, hvad du kan, og også hvad du gerne vil kunne!! . Det er faktisk heller ikke så dumt måske at skrive om hvad du IKKE kan ???

Mvh
Jakob
Prøv evt. af kigge på "om os" på nedenstående side. Jeg syntes selv at jeg har gjort mit bedste Smile

Sejs Dyner - Salg af dyner, madrasser og senge.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)