Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad koster det at sætte sin virksomhed til salg på Amino?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Syrenvej 8
Tilmeldt 31. Mar 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 13:07

Det koster ikke noget at sætte virksomheden til salg på Amino Virksomhedsbørs. Hvis du sælger din virksomhed er det køber som betaler et gebyr for handlen i form af 3.500 kr. + 0,9 pct. af den udbudte pris (solgte pris, hvis højere end den udbudte pris).

Ønsker du ekstra profilering af din virksomhed vil jeg anbefale dig at købe en guld-annonce til 1.495 kr. ex moms. Annoncører med en guld-annonce får dobbelt så mange henvendelser i fht. en basis-annonce.

Sælger du virksomheden via Amino Virksomhedsbørs får du en flaske Champagne. Det eneste du skal gøre er at oplyse os om dit salg.

Nicolai Frisch
Amino.

Fra Syrenvej 8
Tilmeldt 31. Mar 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:13

Tak for dit meget hurtige svar. Mht. Aminos Virksomhedsbørs, hvad ligger der præcist i det. Hvordan sætter man det op osv.

Udover Guld-annonce har du så nogle forslag til at skabe mest mulig interesse for en evt. køber. Jeg tænker evt. på opsætning og andet. Det er websiden www.miniferie.nu der sælger gavekort til hotelophold jeg overvejer at sælge.

De bedste hilsener

Bjarne Noer

www.miniferie.nu

Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 13:18

Hej Bjarne

Gå ind her og opret din annonce:
http://www.amino.dk/virksomhedsbors/

Du kan bruge samme login som på Aminos debat.

Simon er vores ekspert mht. opsætning af annoncer på Virksomhedsbørsen. Når du har oprettet annoncen så send Simon en mail på simon@amino.dk så tager han fat i dig vedr. hvordan du gør bedst muligt.

Nicolai

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)