Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi søger telefonsælgere.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Herlev
Tilmeldt 15. Feb 06
Indlæg ialt: 47
Fra  StudioOne Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi søger friske, strukturerede, høflige og veltalende sælgere, som kan kontakte vores potentielle kunder med henblik på salg. Gerne personer over 25 år.

Vi producerer materiale i forbindelse med virksomheders profilering på bl.a. internettet. I den forbindelse mangler vi nogle sælgere, som har lyst til at tage kontakt til vores mulige kunder og informerer dem om vores gode tilbud.

Opgaverne:

Du vil beskæftige dig med salg til erhvervskunder.
Du vil blive grundigt informeret om vores kundetilbud.
Du har mulighed for at arbejde fra vores kontorer i Herlev, eller du kan vælge at arbejde hjemmefra, hvis dette passer bedre ind i din tidsplan. 
Du styrer selv hvor mange timer du vil arbejde om ugen og hvornår på dagen. Dog er det næmmest at få kontakt til kunderne ml. kl. 10-15.00
Jobbet er provisionslønnet og det er en fordel hvis du er freelance, så du kan fakturere os for dine salg.

Hvis ovenstående har din interesse, kan du skrive lidt om dig selv via "Privat Besked" på min profil.

http://www.amino.dk/members/Gitte/default.aspx

Fra Herlev
Tilmeldt 15. Feb 06
Indlæg ialt: 47
Fra  StudioOne Skrevet kl. 01:23

Du kan egentlig også bare smide din mail adr. her. Så kontakter jeg dig hurtigst muligt.

Fra Hørve
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 212
Skrevet kl. 11:04

H.H. Fotografen. www.hh-fotografen.dk  Webprogramering. H.H Production Alarmer & Vagtservice

Tilmeldt 24. Aug 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:37

Hej Gitte

Jeg kunne godt tænke mig at hører mere om hjemmearbejde.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)