Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dele butik i Søndervig?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 14. Apr 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle.

Jeg leder efter 3 - 4 firmaer, som vil være med til at dele en butik i Søndervig. Jeg har tøjfirmaet LaZoy, som producerer og sælger et feminint koncept til kvinder. De andre firmaers produkter kunne være: sko, børnetøj, herretøj, ung mode, brugskunst, kunst, ting til hjemmet, parfume/creme........ Det skal ikke være en billig lagersalgs-lignende butik, men en fin og indbydende butik med lækre ting. Ved at dele en butik kan vi holde omkostningerne nede og vi skal hver især ikke bruge så meget tid derude. Og samtidig kan vi lave en mere spændende butik med et bredt udvalg.

Hvorfor Søndervig? Søndervig er en af Danmarks største feriebyer med turister hele året rundt. Og vi ved jo, at pengene sidder lidt løsere, når man er på ferie. Så jeg tror, at der er mulighed for at skabe en rigtig god forretning derude.

I starten kan vi skiftes til at passe butikken og med tiden ansætte noget personale. I sommerperioden og andre ferier er der åbent hver dag, men udenfor disse perioder kan vi eventuelt nøjes med at have weekend åbent.

Er der nogen, som er interesserede? Eller kender I nogen, som kunne være interesseret? Så bare ring eller skriv. Der sker ikke noget ved at mødes og tage en snak om det.
Hilsen
Ulla Hansen

Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:07

Har du startet din forretning i Søndervig.........................?

Det kan være at alt er forældet sådan en 3 år senere?

Mange hilsner

Susanne

Fra Århus
Tilmeldt 14. Apr 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 10:34

Hej Susanne.

Nej, det blev aldrig til noget.

KH Ulla

www.lazoy.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)