Jeg bliver lige nødt til at give en af de andre ret. Det er en rigtig flot side, men det er da meget selvmodsigende at kalde sig Colorized og så kun præsentere sig i sort/hvid.
Kunne du slet ikke finde på at give kulør til et par af dine bogstaver eller lign?
Mvh
Caroline
Konsonans - så taler vi samme sprog! Sprogkurser og oversættelser. www.konsonans.dk
Tak for dine ord. Man kan vel argumentere for at mit arbejde er dækket af mit navn. Men det er bestemt taget til efterretning og jeg vil da lige eksperimentere lidt med det :)
Mit stigma er at jeg har prøvet så mange ting og intet har gjort mig tilfreds. Det er måske også lidt kliché at lave et farverigt logo .. lidt en skovsø.. hvis det gir mening.
Derimod kan jeg godt li det selvmodsigende i det hele.. hehe.. men det er nok bare mig :)
Mit stigma er at jeg har prøvet så mange ting og intet har gjort mig tilfreds. Det er måske også lidt kliché at lave et farverigt logo .. lidt en skovsø.. hvis det gir mening.
Derimod kan jeg godt li det selvmodsigende i det hele.. hehe.. men det er nok bare mig :)
Jeg kan nu også godt lide det, men det er selvfølgelig en smagssag. Og da det er dig selv, du skal sælge, er det da vigtigt at vise, hvad du står for.
Nogle af de fedeste ting, jeg har set, er i s/h, og så længe du også viser de ting, du har lavet i farver, kan jeg ikke se problemet... Ellers skal du dele forsiden op i to. Én i farver og én i s/h...
Mange fotos gør sig også bedst i s/h. Synes jeg...