Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

IE Solutions

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Nov 08
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle.

Da der nu har været en del dårlig omtale af martiniversen.com, vil jeg gerne komme ud med mit.

Jeg startede IE Solutions med Martin Iversen, men dette samarbejde er nu opløst og firmaet er mit alene nu- og derfor skal jeg have fundet et nyt navn.

Jeg har ikke længere noget samarbejde med Martin Iversen, og ønsker det heller ikke, da han bruger andre metoder som jeg ikke vil stå indefor og håber derfor ikke at I har det dårligt med mig og tror at jeg er sådanne som min tidligere makker.

Jeg vil ikke hænges ud ligesom ham da jeg INTET har med det at gøre længere - derfor ønsker jeg en klargørelse som jeg håber I forstår!

Ved ikke om nogle af Jer har valgt ikke at kontakte mig/skrive i mine indlæg pga. min medvirken i IE Solutions med Martin Iversen?

Jeg vil fortsat gerne have et godt netværk her på Amino - derfor årsag til dette indlæg.

Mvh

Martin Elnegaard

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 23:26

Hej Martin Elnegaard

Tak for dit indlæg, godt så har vi fået det på plads jo.

Jeg ville ønske dig held og lykke for fremtiden med din virksomhed!

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 08:26

For en god ordens skyld, kan jeg meddele at jeg har handlet med Martin Elnegaard og lavet forretning med ham og aftaler, og jeg har intet ondt at sige.Det har været en fornøjelse at handle med dig Martin, og håber dette her kan hjælpe dig som en god reference til andre potentielle kunder.

Dbh. Yngvi

Fra København
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 436
Skrevet kl. 08:33

Jeg vil ogsaa sige god for Martin Elnegaard. God partner. En man kan stole paa. Jeg har baade arbejdet med Martin Iversen og Martin Elnegaard, og jeg ser en kaempe forskel paa deres forretningsmetoder og muligheder.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 08:56

Godt, at du skaber overblik for os :)

Betyder det så også, at der ikke længere vil blive solgt ulovlige kopier af mit system? Medmindre Martin Iversen fortsætter med den skumle forretning :)

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Fra Odense SV
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 09:36

Hej 

Jeg vidste at, I var "bange" hver gang jeg skrev et nyt indlæg, da I jo ved at jeg har/havde tilknytning til IE Solutions.

Så derfor er jeg utrolig glad for Jeres opbakning - og jeg fortsætter i IE Solutions dog bare under et nyt navn og har mine egne projekter.

Mvh

Martin Elnegaard

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 09:41

Husk lige, at få slettet din anden bruger så :)

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)