Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pokerstuen.dk sælges. 1.650 kr. på 2 uger.

Side 1 ud af 10 (99 indlæg)
Tilmeldt 7. Mar 09
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aarhus
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 450
Fra  Validated ApS Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu siger du at den d. 1/4, men der er 3 brugere som har fået udbetalt penge inde den 1/4?

Kvinde  xxx  31. marts. 2009

 200 kr.

  Mand  xxx  28. marts. 2009

 400 kr.

  Kvinde  xxx  26. marts. 2009

 300 kr.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Når man går ud fra at selve siden koster 5.000 kr. at få fra ham der har programmeret den, får du nok ikke ret meget mere end det!

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Remydk:

Når man går ud fra at selve siden koster 5.000 kr. at få fra ham der har programmeret den, får du nok ikke ret meget mere end det!

.... hvis den er blevet betalt.....Devil

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Det går jeg da ud fra, ellers ville det da være idiotisk at prøve at sælge den Big Smile

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Hører jeg noget riste? Angel
Jeg er da sikker på, at det mellemværende for længe siden er bragt ud af verden.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du har ikke betalt nogle af dem som har programmeret siden for dig, så det gør mig sku rasende at se dig skrive det her. Du har en hjemmeside hvor du fremstiller dig selv som freelance programmør og grafiker, men du laver ikke selv siderne og du betaler ikke dem som du får til det.

Jeg forstår ærgelig talt ikke hvordan du kan få dig selv til det, der må virkelig mangle noget selvrespekt eller et eller andet.

Jeg kender til to personer her fra amino som ikke har modtaget betaling fra dig, samlede beløb er på 5150.

Mit råd til dig er simpelthen at tænk lidt over hvad det er du går og laver, når du har indset det, så få dig en uddanelse eller lav noget fornuftigt.

- David

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne tilføje at han har lavet en side selv.. Nemlig en kopi af min!

Derudover er systemet også tyvstjålet fra programmøren.

Den kan ses på www.gratiswax.dk og min er på www.dingratisvoks.dk

Han har hentet inspirationen fra mig, og leverandørkontrakten er også fra mig.

Alt kan ses på http://www.qxl.dk/pris/computer-elektronik-software/domaenenavne/dk/gratiswaxdk/v/an567609740/

Dér lover han også 1 måneds gratis reklame på en side som han så sælger nu?

Det er nok den mest useriøse, og kedelige måde at drive forretning på som jeg længe har set..

Tilmeldt 7. Mar 09
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej David.

Kan ikke se hvem jeg skylder penge, venligst skriv til min mail så vi kan få en afklaring på det her.
Har ikke tyvstjålet noget som helst.

Og gratiswax er ikke i mine hænder!

Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kunne slet ikke lade være med at chekke hans qxl auktion ud, lad mig citere: "Udover hjemmesiden får du også 2 bannere til fri benyttelse af markedsføring, samt 1 md. Fast placering på pokerstuen.dk, som pt. generere ca. 65.000 sidevisninger om md"

Så går jeg ind på www.websiteoutlook.dk som kan vise ca. hvor mange besøgende en side har til dagligt: Daily Pageview: 129

Det er for mig at se langt fra en side med 65000 om måneden. Det er sku en mærkelig måde at drive forretning på...

- David

Side 1 ud af 10 (99 indlæg)